  • Data: 2014-01-03 11:36:59
    Temat: Re: Tansza alternatywa obudowy wodnej do lustra ?
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    XX YY <f...@g...com> napisał(a):

    >to sie nadaje do fotografii w poblizu lustra wody - tuz pod nim .
    >robilem w wodach czystych i jasnych. praktycznie poniej 1 m pod lustrem wody bylo
    tak ciemno , ze zdjecia byly poruszone , osweitlenie plaskie , nieplastyczne.
    >wypadaloby podpiac lampe blyskowa .

    Np. na Hanczy nawet na 15-20 metrach wychodzi mi na iso800 1/15 sekundy czasu
    naswietlania (bez
    zadnego dodatkowego HIDa czy uzywania innych latarek) wiec nie za bardzo rozumiem. W
    cieplych
    wodach, gdzie wizura siega 20-30 metrów sytuacja jest komfortowa - oczywiscie jak
    chcesz miec
    kolory, to zabierasz swiatło, no ale to juz inny temat.