  • Data: 2010-07-11 17:17:21
    Temat: Re: Tansza alternatywa obudowy wodnej do lustra ?
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i1c8ib$gm4$...@n...onet.pl...

    > Użytkownik "arek" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...

    ----

    > Jaki koszt i możliwości obsługi aparatu pod wodą ?

    wejdz sobie na te strone, pomijam jaka lipę mają na wizytówkę,
    firmy to nic tam nie pokazują, jak wszedłem popatrzeć na ich
    produkty i obudowy foto video to jest lipa. Sam kiedyś sobie zacząłem
    robić taka obudowę na zachlapania i max 2m pod wodę i jej
    funkcjonalność obsługi aparatu była na oka taka sama :)
    Być może to jakieś rozwiązania profi na mega głebokości ale...

    Jakieś ikelity ściągnięte z USA za 3 tysiące można juz mieć.
    A tam wszystko sobie ustawisz w aparacie nawiasem mówiąc.

    prosze nie ew. wyprowadzic z błędu bo na stronie producenta
    to nic się nie dowiedziałem i nie zobaczyłem.

    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia ślubna: http://www.slubna.net