  • 41. Data: 2009-11-04 13:39:35
    Temat: Re: Tanie skanerki negatywów
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Marek pisze:

    > [...]
    > Możesz rozwinąć "usuwaniem rys poprzez odpowiednie oświetlenie"?

    Myślę że analogicznie to robienia powiększeń pod powiększalnikiem.
    Zależnie do typu uświetlenia (od punktowego przez kondenser, do zupełnie
    rozproszonego np. mleczną płytką) uzyskuje odbitki o różnym stopniu
    "analityczności", kontrastu, widoczności błędów na emulsji

  • 42. Data: 2009-11-04 16:53:27
    Od: "A.Lucis" <a...@g...com>

    > Tuhttp://skano.pl/masz mozliwosc zeskanowania filmow za darmo
    > o ile wystarczy Ci rozdzielczosc ekranowa ;)

    Kuba, czy Twoim zdaniem skan 3000dpi z małego obrazka oferuje
    "rozdzielczość ekranową? Czy może chodziło Ci o to, że w Skano można
    sobie bez problemu skopiować zdjęcia z galerii podglądowej przed
    dokonaniem płatności? Jeśli to drugie, to warto nadmienić, że do
    "prewek" dodawany jest jeszcze - również za darmo - znak wodny.

    Pozdrawiam
    A.

  • 43. Data: 2009-11-04 23:40:27
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > 4zl za rolke to za drogo?...

    Gdzie skanują po 4zl za rolkę?

    --
    Lol

  • 44. Data: 2009-11-04 23:45:58
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "Lol" <l...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Gdzie skanują po 4zl za rolkę?
    >
    > --
    > Lol

    Sam sobie odpowiem - na Alledrogo.

    --
    Lol

  • 45. Data: 2009-11-05 07:04:24
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > dokonaniem płatności? Jeśli to drugie, to warto nadmienić, że do
    > "prewek" dodawany jest jeszcze - również za darmo - znak wodny.

    A co komu przeszkadza znak wodny? Za darmo masz informacje,
    ktore klatki warto zeskanowac samodzielnie :)))

    Swoja droga ciekawe skad to 3000dpi - kanery Nikona nie dysponuja
    taka fizyczna rozdzielczoscia...

  • 46. Data: 2009-11-05 07:04:52
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Użytkownik "Lol" <l...@l...pl> napisał w wiadomości
    > Sam sobie odpowiem - na Alledrogo.

    Chyba w tym wypadku Alletanio? ;)

  • 47. Data: 2009-11-05 12:27:40
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Zdecydowanie z aparatu wyjdzie lepiej, tylko może nie takim czymś, a
    > standardem z pierścieniami i enerdowskim kopierem do slajdów, za którym
    > stawiasz lampę błyskową. Całość na statyw i wio. Zalety: RAW, wysoka
    > rozdzielczość obrazu i szybkość akcji, a jeśli zapniesz to do kompa przez
    > USB i masz livewiew, to praca równie wygodna jak ze skanerem.
    >
    > zdrówka, PW

    polemizowalbym

    robilem testowalem

    z apartu nie jest zle
    ze scanera jest jednak lepsza ostrosc .

  • 48. Data: 2009-11-05 12:33:55
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:

    > polemizowalbym
    > robilem testowalem
    > z apartu nie jest zle
    > ze scanera jest jednak lepsza ostrosc .

    No ale trzeba jeszcze umieć obrabiać te rawy :)
    Sam przeskanowałem wszystkie swoje stare archiwa, ponad tysiąc
    negatywów. Zajęło mi to dwa wieczory. Zresztą lata temu, tu conieco:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/l/06/02.htm

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 49. Data: 2009-11-05 18:53:59
    Od: "A.Lucis" <a...@g...com>

    On 5 Lis, 08:04, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:

    > Swoja droga ciekawe skad to 3000dpi - kanery Nikona nie dysponuja
    > taka fizyczna rozdzielczoscia...

    Hmmm... wyczytałem na stronie Nikona http://bit.ly/2trq0k że
    maksymalna rzeczywista rozdzielczość optyczna aka. "fizyczna
    rozdzielczość" w modelu 9000ED to 4000dpi. Coolscan 5000ED też zresztą
    taką oferuje.

    A.

  • 50. Data: 2009-11-05 19:11:11
    Od: "A.Lucis" <a...@g...com>