  • Data: 2009-11-06 08:41:42
    Temat: Re: Tanie skanerki negatywów
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant napisał(a):

    > A bo ja 36 klatek rozumiem jako 36 negatywów :)
    > Zresztą przestrzelę w trzy minuty.

    Uff!
    A już myślałem, że to ja ślimor jestem. :-)

    Mi to zajmuje jednak więcej, bo:
    - sama ekspozycja to 1s
    - MLU
    - pozycjonowanie klatki (z konieczności na matówce) jest utrudnione
    przez f/11 i brak LV
    - film często pocięty po 4 klatki, więc więcej roboty z zakładaniem
    każdego kawałka do duplikatora

    Jakiego światła używasz? Ja próbowałem z jarzeniowym, ok 4500K, ale
    niestety płynie barwa w miarę nagrzewania i potem jest więcej roboty
    przy obróbce.

    --
    Mirek