  • 11. Data: 2011-01-19 12:34:16
    Temat: Re: Tanie karty pamieci SD HC.
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-19 10:23, Tomasz Jasiński pisze:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 19 Jan 2011 09:20:12 +0100
    > doszła do mnie wiadomość<ih66q1$48q$1@news.net.icm.edu.pl>
    > od ąćęłńóśźż<a...@i...pl> :
    >
    > Animka może coś na ten temat powiedzieć, ostatnio kupowała jakiegoś
    > noname. Generalnie, jeśli poza plastikiem jest w środku jakaś
    > elektronika, to karta powinna mieć coś koło 4GB, oznaczone na pudełku
    > "16GB" czy podobne to taki "chłyt makertingowy".

    To nie było chyba jakieś no name tylko Micro USB 32 GB. Tzn pokazywało,
    że to jest 32 GB, a faktycznie ile było to nie wiem.

    --
    animka

  • 12. Data: 2011-01-19 13:35:20
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    ąćęłńóśźż <a...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    >Karta ma nagrać zdjęcie lub film, dać się przegrać na dysk i kropka, cykl od nowa.
    >Macie jakieś złe doświadczenia z kartami no-name ?

    "Przeplacasz" bo masz statystycznie mniejsza szanse na awarie.
    "Przeplacasz" i masz szybciej.
    "Przeplacasz" i wiesz, gdzie pojsc z ewentualna gwarancja.
    "Przeplacasz" i czujesz sie pewniej wracajac z zapelniona karta
    z wakacji.

    Jesli zaden z tych argumentow do Ciebie nie trafia, to wystarczy Ci
    zwykly noname ale rowenie dobrze po co kupowac szynke za 25zl
    kiedy tez mortadela za 8zl nadaje sie do jedzenia.

  • 13. Data: 2011-01-19 14:53:42
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2011-01-19 12:00, boxfish pisze:

    > Oczywiście, za to żeby mieć pewność że nie padnie dopłacam zazwyczaj
    > kilka-kilkadziesiąt złotych. Skąd pewność ?

    Choćbyś dopłacił i kilka tysięcy złotych to i tak pewności mieć nie
    będziesz.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 14. Data: 2011-01-19 18:11:21
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 19 Jan 2011 13:34:16 +0100
    doszła do mnie wiadomość <ih777t$aho$1@node1.news.atman.pl>
    od animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> :

    >To nie było chyba jakieś no name tylko Micro USB 32 GB. Tzn pokazywało,
    >że to jest 32 GB, a faktycznie ile było to nie wiem.

    "No Name" to znaczy, że na pudełku z kartą nie ma namiarów na
    producenta(np nazwy firmy), gorsza sprawa jest z podróbkami - czasem
    trzeba je oglądać przez lupę i porównywać z oryginałem.
    --
    Najjaśniejsza światłość wiekuista tylko u nas.
    Gwarantowana łaska - bezpośrednie połączenie z niebem.

  • 15. Data: 2011-01-19 19:37:08
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-19 19:11, Tomasz Jasiński pisze:
> [...]
    > producenta(np nazwy firmy), gorsza sprawa jest z podróbkami - czasem
    > trzeba je oglądać przez lupę i porównywać z oryginałem.

    Problem w tym, że na tej karcie i jej czytniku było: Made in Japan :-(

    Zwrócił mi za kartę, ale kosztów przesyłki (2x po 11 zł) nie zwrócił, bo
    mu nie wystawilam przedwcześnie pozytywnego i w ogóle komentarza.
    Najpierw testowałam kartę.

    Polecam natomiast takiego donka. Jest super!
    http://allegro.pl/aa3-nowy-micro-bluetooth-usb-2-0-e
    rd-3mbps-f-vat-i1333917525.html

    --
    animka

  • 16. Data: 2011-01-19 22:53:00
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Złe porównanie.
    To już lepiej porównaj papier do dupy.
    Lub mleko (rozróżnisz po smaku to za 1,69 zl i za 2,69 zł??) albo masło (podobnie).
    I przypomnij sobie film z Maklakiewiczem w roli kelnera:
    "Jaki macie szampan?"
    "Francuski i rosyjski".
    "A który lepszy?"
    "Rosyjski lepszy, francuski droższy"
    "To poproszę francuski"
    Gość był z panienką.

    -----

  • 17. Data: 2011-01-19 22:55:36
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    To znaczy dokąd konkretnie idziesz ze swoją "markową" kartą?

    -----

  • 18. Data: 2011-01-19 23:50:34
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-01-19 23:53, Użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

> [...]

    Bo w odróżnieniu od szampanów smak mortadeli od szynki każdy rozróżni.