  • Data: 2011-01-31 13:46:27
    Temat: Re: Tani druk kolorowy A4
    Od: ikov <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie opłaca się drukować w klasycznej
    > drukarni bo to zwykle po 100-200 stron wiec nakład żaden.

    Trochę OT: ja drukuję co prawda dużo mniej, ale często są to plakaty,
    zaproszenia i ulotki. Skończyło się na tym, że znaleźliśmy tanią
    drukarnię cyfrową kilka minut spacerkiem od pracy i teraz jest lepiej.
    Można dawać pełny kolor, np. czarne tło co w przypadku atramentówki lub
    lasera było co najmniej ekonomicznie mało rozsądne, na dowolnym papierze
    (do rozm. A3 za 1,50 brutto jednostronnie full kolor) wraz z przycięciem
    i łamaniem jeśli trzeba. Drukarka służy do rzeczy drukowanych w
    pojedynczych sztukach, wersji próbnych, dyplomów itd. Sam koszt tuszu
    (ok 250 zł) nie licząc papieru wystarcza na wydrukowanie ok 150
    pełnokolorowych kartek A3 w dobrej jakości na kredzie, czego za Chiny
    ludowe nie da się osiągnąć na zwykłej drukarce (przynajmniej ja się z
    tym nie spotkałem).