  • Data: 2011-01-31 20:53:10
    Temat: Re: Tani druk kolorowy A4
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-01-31, o godz. 16:40:02
    januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

    > Maciek Babcia Dobosz napisa?(a):

    > Moim zdaniem za 1000 zl to kupisz dozownik plynow eksloataycjnych na
    > ktorych w okresie uzytkownia tego dozownika ich producent zarobi na
    > Tobie wielokrotnosc tego tysiaka... ;)

    Zerknij na "wiodący polski portal aukcyjny" i wpisz w wyszukiwarkę CISS.

    > 40/50 gr za A4 kolorowego wydruku cyfrowego to drogo? Czy mozesz
    > podac jak Ty liczycz cene wydruku w takich drukarkach za tysiaka?

    Widzisz - np. za ~600-700PLN można kupić poleasingowe drukarki OKI z
    serii 5400 czy 7300. Komplet proszków do uzupełniania kaset na 5000
    stron to ~200-250. Nawet mój Samsung CLP-510 na zamiennych tonerach
    to koszt ~720PLN za 5000 stron wychodzi ~15 groszy za stronę przy
    średnim zadrukowaniu strony.

    Szukam właśnie rozwiązania typu drukarka i samodzielne uzupełnianie
    kaset z tonerem bez elektronicznej blokady ilości wydruków z kasety.
    Inżynier mechanik sobie z tym poradzi.

    Zdrówko