  • Data: 2013-07-25 09:18:32
    Temat: Re: Tani aparat do zdjec sportowych dla nastolatki
    Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:kspu6g$r25$1@news.task.gda.pl...

    > Heh, przypomniało mi się jeszcze jedno, mianowicie że trzeba uważać -
    > ta "super zaleta", te 10 kl./sek. to może być ściema marketingowa (tzn.
    > częściowa) - zdjęcia robi, tyle że w jakości takiej, że aż żałość bierze -
    > zdjęcie z komórki to przy nich to będzie "professka". :)
    >
    > Chodzi o to, że migawka w kompakcie mechanicznie tylu nie wyrobi, więc
    > te 10/sek., to po prostu klatki wyjęte z nagrywanego filmiku (bez używania
    > migawki). Wystarczy sobie wyjąć klatki z filmiku (pewnie i tak
    > poprawiane), żeby się przekonać, co to może być warte.

> [...]
    Na ten temat znalazlem taki opis w internecie:
    "HX200V ma aż 10kl/s, dlatego zdjęcia najpierw zapisywane są do szybkiego
    bufora (pamięci wewnętrznej aparatu), a dopiero potem na kartę. Inaczej
    prędkość wykonywania zdjęć seryjnych byłaby ograniczona prędkością karty
    pamięci i na pewno nie udałoby się uzyskać 10kl/s."

    A filmiki to on robi w rozdzielczosci Full HD wiec zdjecia wybrane z filmiku
    tez nie bylyby takie najgorsze.

    --
    Tomasz