    From: de Fresz <d...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Tamron 17-50 czy 28-75 2.8?
    Date: Fri, 23 Jan 2009 10:42:43 +0100

    On 2009-01-23 09:45:04 +0100, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Studio - rynek komercyjny - osiągalna większa go

    Większa od czego?

    > brak winiety, wyrównana ostrość - same zalety.

    A bo Ty to dziwny jesteś ;-) Zresztą - czy jesteś prekonany, że
    przykładowy 17-50 będzie aż tak odstawał?
    Domyślam się, że mogą znaleźć się zastosowania, gdzie ten akurat zakres
    będzie się sprawdzał dobrze, ale IMHO nie jest to nic uniwersalnego,
    użytecznego jako "carry arround" dla amatora.

    de Fresz