  • Data: 2009-01-23 16:07:11
    Temat: Re: Tamron 17-50 czy 28-75 2.8?
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-01-23 16:38:22 +0100, "Robert" <r...@u...com.pl> said:

    > zrozum, ludzie mają różne potrzeby, jednym pasuje 17-50, innym 28-75,

    Potrzeby, takie świadome? Osobiście - zgaduje że nie do końca to ten
    przypadek. Ale nic to, to tylko moja opinia.

    > uprawiasz teraz demagogie, obiektyw trzeba dopasowac do swoich
    > rzeczywistych potrzeb,

    Demagogią jest twierdzenie, że coś jest super dopasowane do potrzeb,
    gdy brak jakiegokolwiek punktu odniesienia. Ale chętnie się dowiem, kto
    poza Jankiem, mając pełną świadomość i skalę porównawczą, wybrał akurat
    taki zakres i dlaczego.

    > a Ty masz świadomość, że 28-75 jest b. wygodny, bo masz fajne tele bez
    > wymiany obiektywu?

    Faken, do analogów z dobre 30 lat tłukli zumy i jakoś dziwnym trafem
    takie zakresy (ekw. 45-120 mm) się nie upowszechniły. Bardzo ciekawe
    dlaczego? Aaa no tak, dopiero cropowe body pozwoliły odkryć zajebistość
    takich, jakże poręcznych ogniskowych :->

    de Fresz