  • Data: 2009-01-23 14:29:30
    Temat: Re: Tamron 17-50 czy 28-75 2.8?
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-01-23 14:15:32 +0100, "Robert" <r...@u...com.pl> said:

    > rzeczywiście jestes dziwny, skoro nie możesz zrozumiec użyteczności
    > obiektywu 28-75 (x1,6),

    Tak, nie mogę pojąć użyteczności szerokiego końca od ~ekw. 45 mm.
    Miałem kiedyś na analogu zooma Canona 35-135 i z dziką rozkoszą
    zamieniłem go na 28-105, miałem Zeissa 35-70 i ten, choć żyletowato
    ostrym z przyjemnością zamieniłem na 28-85. W obu przypadkach miałem
    dodatkowo szersze szkła, ale wachlowanie w te i wew te, to ergonomiczna
    porażka.

    > długi czas miałem taki jako podstawowy i byłem b. zadowolony,

    Ale miałeś wtedy świadomość że można wygodniej, czy przyszła ona
    dopiero później? :->

    de Fresz