-
Data: 2009-03-18 21:41:38
Temat: Re: Takie rzeczy to tylko w Erze, czyli znowu to samo g*
Od: "XXX" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]> Dobry wieczór,
>
> już po raz drugi (w identycznej sprawie) zmuszony jestem kontaktować się
> obsługą klienta sieci Era.
>
> Kilka lat temu kupiłem zestaw startowy Tak Tak. Po włożeniu karty SIM nie
> udało się jej zarejestrować w sieci. W żadnym z kilku aparatów. Spojrzałem
> na datę ważności startera - jeszcze ponad 3 miesiące. Pojechałem wtedy do
> salonu Ery przy ul. Puławskiej w Warszawie i zadałem pytanie o przyczynę
> problemu. Pan po głębszym namyśle zadzwonił z biurka pod numer widoczny na
> pudełku i wytłoczony na karcie SIM. Odezwała się jakaś kobieta... Na moje
> pytanie co dostanę w zamian za niedziałający z winy sieci starter, pan
> poprosił o dowód zakupu. Oczywiście nie miałem żadnego kwitka z kiosku
> sprzed iluś tam miesięcy. No to dostałem propozycję, żebym kupił sobie
> starter za 20 zł. O! tam leżą na półce.
>
> Widocznie jakiś zysk musi przynosić firmie PTC takie postępowanie z
> abonentami, bo po kilku latach spotkało mnie to samo aczkolwiek w lekko
> zmodyfikowanej...
> Otóż w połowie lutego podkusiło mnie, żeby zakupić "Starter Muzyczny Tak
> Tak" w sklepie internetowym Ery. Ten z czytnikiem microSD na USB. Fajny
> jest, nieduży i bardzo dobrze pasuje do odtwarzacza w samochodzie ;)
> Przesyłkę ze starterem otrzymałem przez kuriera, czytnik działa a starter
> do
> kąta. Ale rzucił mi się któregoś dnia w oczy, całkiem ładny numer, więc
> odstąpiłem go za pół ceny.
> Dziś dzwoni do mnie nabywca nowego startera, który właśnie otrzymał z rąk
> listonosza...
> Że w 2 aparatach sprawdzał i w żadnym karta nie chce się zarejestrować. No
> tak! Przecież wśród kilku kartek regulaminów sklepu, usług, formularza
> zwrotu towaru, itp. była "Instrukcja aktywacji karty SIM".
>
> "Aby aktywować swoją kartę sim powinieneś kolejno:
> 1. Wykonać połączenie z dowolnego numeru telefonu innego niż zakupiony na
> dedykowany numer 22 413 33 30
> 2. Podać w samoobsługowym systemie automatycznym numer telefonu, który
> chcesz aktywować (swój numer telefonu znajdziesz na umowie) - jakiej
> umowie???
>
> Wykonanie punktu 1 skutkowało dwukrotnie komunikatem "Nie można sprawdzić
> statusu aktywacji, do widzenia"
>
> Dzwonię pod nr podany na wypadek problemów z samodzielną aktywacją - 22
> 413
> 33 07.
> Odzywa się dziewczę ze sklepu internetowego.
> Po odpytywaniach głównie o simlock, czy posiadam w korespondencji email
> LINK
> DO AKTYWACJI (szczerze była zdziwiona, że nic takiego nie znalazłem wśród
> 3
> maili dotyczących zakupu startera), czy może pan przedyktować instrukcję
> aktywacji, i 7 minutach słuchania muzyki pani orzekła, że takie rzeczy to
> tylko w BOK Tak Taka.
> No to łubudu - *9602.
> Hmm, faktycznie jest jakiś problem... Hmm, proszę poczekać porozumiem się
> z
> działem technicznym. W końcu puścił na kilka minut muzyczkę i wrócił z
> informacją, że nie może nic sprawdzić bez numeru SIM i kodu PUK. Bo
> oczywiście moje dane osobowe w zamówieniu są g* warte. Na fakturze bowiem
> tych danych nie ma, chyba, że nazywam się "Klient Sprzętowy PTC
> IFS/Retail".
> Dowiedziałem się od nowego nabywcy o te numerki i dzwonię ponownie.
> I czego się dowiedziałem, gdy okazało się, że nic jednak nie ukradłem
> (obsługa klienta Ery w salonie głównym dała mi kiedyś do zrozumienia, że
> jestem złodziejem skoro przychodzę do salonu głównego z oryginałami
> dokumentów firmy zarejestrować złoty numer)...?
> Otóż:
> - ale przecież pan od dawna używa tego numeru, pan wykonuje z niego
> połączenia (ciekawe jak mam to zrobić jeśli nie mogę się zalogować do
> sieci,
> o czym mówiłem na samym początku?)
> - ale przecież pan zdeaktywował ten numer miesiąc temu,
> - nie, to nie pan tylko pewna pani zdeaktywowała ten numer miesiąc temu.
>
> I teraz pracownik BOK Ery (po konsultacji z panem kierownikiem
> przełożonym)
> zasuwa do mnie z najlepszym tekstem jaki kiedykolwiek usłyszałem przez
> telefon:
>
> "Teraz to ja muszę się skontaktować z tą panią, która zdeaktywowała
> numer -
> wyślę do niej maila - i zapytam jaka była przyczyna deaktywacji. Dopiero
> wtedy przekażę te informacje odpowiednim osobom i one zadecydują, czy
> numer
> można panu aktywować".
>
> Gacie opadają...
>
> Maciek.
Olać Erę i przejść do Play Fresh !!! Dobrze dla rynku zrobisz!
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Taniocha!!!
- Smartwatch do mierzenia poziomu cukru za 59 dolarów
- Najnowszy iPhone i filmy na Whatsup
- Aple ma przycisk APARATU. SERIO? Tyle lat im to zajęło?
- Mulitisim
- Jaki telefon dla "SENIORA"? ;-)
- Android 11, jak odzyskać zdjęcie z kosza?
- Sterownik USB OTG - chyba nie jestem na czasie? :)
- blokowanie reklam w aplikacjach tel.
- Re: przeNosił wilk razy kilka...
- Najtańsze pakiety dla ofert "na kartę"
- Samsung Internet - odblokowanie "pobierz więcej dodatków"
- karta SIM w laptopie
- Nieaktualny portfel
- Yanosik Wymagane uprawnienie do wykonywania połączeń telefonicznych
Najnowsze wątki
- 2024-10-07 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Kraków => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Aparat, zewnętrzny mikrofon, brum
- 2024-10-07 MĂźnchen => Data Scientist <=
- 2024-10-07 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-10-07 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-07 Re: Taniocha!!!
- 2024-10-07 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-10-07 Zielona Góra => Power Electronics R&D Engineer <=
- 2024-10-07 Warszawa => Junior New Business Development Manager <=
- 2024-10-07 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy ERP (Symfonia) <=