eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmTakie rzeczy to tylko w Erze, czyli znowu to samo g*Re: Takie rzeczy to tylko w Erze, czyli znowu to samo g*
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.astercity.n
    et!newsfeed.atman.pl!services!not-for-mail
    From: "XXX" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Takie rzeczy to tylko w Erze, czyli znowu to samo g*
    Date: Wed, 18 Mar 2009 22:41:38 +0100
    Organization: Virtual Line
    Lines: 94
    Message-ID: <gprpqe$vn4$1@217.76.112.12>
    References: <49c00f82$0$29463$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: 172.16.20.53
    X-Trace: 217.76.112.12 1237412494 32484 172.16.20.53 (18 Mar 2009 21:41:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@v...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Mar 2009 21:41:34 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:966352
    [ ukryj nagłówki ]

    > Dobry wieczór,
    >
    > już po raz drugi (w identycznej sprawie) zmuszony jestem kontaktować się
    > obsługą klienta sieci Era.
    >
    > Kilka lat temu kupiłem zestaw startowy Tak Tak. Po włożeniu karty SIM nie
    > udało się jej zarejestrować w sieci. W żadnym z kilku aparatów. Spojrzałem
    > na datę ważności startera - jeszcze ponad 3 miesiące. Pojechałem wtedy do
    > salonu Ery przy ul. Puławskiej w Warszawie i zadałem pytanie o przyczynę
    > problemu. Pan po głębszym namyśle zadzwonił z biurka pod numer widoczny na
    > pudełku i wytłoczony na karcie SIM. Odezwała się jakaś kobieta... Na moje
    > pytanie co dostanę w zamian za niedziałający z winy sieci starter, pan
    > poprosił o dowód zakupu. Oczywiście nie miałem żadnego kwitka z kiosku
    > sprzed iluś tam miesięcy. No to dostałem propozycję, żebym kupił sobie
    > starter za 20 zł. O! tam leżą na półce.
    >
    > Widocznie jakiś zysk musi przynosić firmie PTC takie postępowanie z
    > abonentami, bo po kilku latach spotkało mnie to samo aczkolwiek w lekko
    > zmodyfikowanej...
    > Otóż w połowie lutego podkusiło mnie, żeby zakupić "Starter Muzyczny Tak
    > Tak" w sklepie internetowym Ery. Ten z czytnikiem microSD na USB. Fajny
    > jest, nieduży i bardzo dobrze pasuje do odtwarzacza w samochodzie ;)
    > Przesyłkę ze starterem otrzymałem przez kuriera, czytnik działa a starter
    > do
    > kąta. Ale rzucił mi się któregoś dnia w oczy, całkiem ładny numer, więc
    > odstąpiłem go za pół ceny.
    > Dziś dzwoni do mnie nabywca nowego startera, który właśnie otrzymał z rąk
    > listonosza...
    > Że w 2 aparatach sprawdzał i w żadnym karta nie chce się zarejestrować. No
    > tak! Przecież wśród kilku kartek regulaminów sklepu, usług, formularza
    > zwrotu towaru, itp. była "Instrukcja aktywacji karty SIM".
    >
    > "Aby aktywować swoją kartę sim powinieneś kolejno:
    > 1. Wykonać połączenie z dowolnego numeru telefonu innego niż zakupiony na
    > dedykowany numer 22 413 33 30
    > 2. Podać w samoobsługowym systemie automatycznym numer telefonu, który
    > chcesz aktywować (swój numer telefonu znajdziesz na umowie) - jakiej
    > umowie???
    >
    > Wykonanie punktu 1 skutkowało dwukrotnie komunikatem "Nie można sprawdzić
    > statusu aktywacji, do widzenia"
    >
    > Dzwonię pod nr podany na wypadek problemów z samodzielną aktywacją - 22
    > 413
    > 33 07.
    > Odzywa się dziewczę ze sklepu internetowego.
    > Po odpytywaniach głównie o simlock, czy posiadam w korespondencji email
    > LINK
    > DO AKTYWACJI (szczerze była zdziwiona, że nic takiego nie znalazłem wśród
    > 3
    > maili dotyczących zakupu startera), czy może pan przedyktować instrukcję
    > aktywacji, i 7 minutach słuchania muzyki pani orzekła, że takie rzeczy to
    > tylko w BOK Tak Taka.
    > No to łubudu - *9602.
    > Hmm, faktycznie jest jakiś problem... Hmm, proszę poczekać porozumiem się
    > z
    > działem technicznym. W końcu puścił na kilka minut muzyczkę i wrócił z
    > informacją, że nie może nic sprawdzić bez numeru SIM i kodu PUK. Bo
    > oczywiście moje dane osobowe w zamówieniu są g* warte. Na fakturze bowiem
    > tych danych nie ma, chyba, że nazywam się "Klient Sprzętowy PTC
    > IFS/Retail".
    > Dowiedziałem się od nowego nabywcy o te numerki i dzwonię ponownie.
    > I czego się dowiedziałem, gdy okazało się, że nic jednak nie ukradłem
    > (obsługa klienta Ery w salonie głównym dała mi kiedyś do zrozumienia, że
    > jestem złodziejem skoro przychodzę do salonu głównego z oryginałami
    > dokumentów firmy zarejestrować złoty numer)...?
    > Otóż:
    > - ale przecież pan od dawna używa tego numeru, pan wykonuje z niego
    > połączenia (ciekawe jak mam to zrobić jeśli nie mogę się zalogować do
    > sieci,
    > o czym mówiłem na samym początku?)
    > - ale przecież pan zdeaktywował ten numer miesiąc temu,
    > - nie, to nie pan tylko pewna pani zdeaktywowała ten numer miesiąc temu.
    >
    > I teraz pracownik BOK Ery (po konsultacji z panem kierownikiem
    > przełożonym)
    > zasuwa do mnie z najlepszym tekstem jaki kiedykolwiek usłyszałem przez
    > telefon:
    >
    > "Teraz to ja muszę się skontaktować z tą panią, która zdeaktywowała
    > numer -
    > wyślę do niej maila - i zapytam jaka była przyczyna deaktywacji. Dopiero
    > wtedy przekażę te informacje odpowiednim osobom i one zadecydują, czy
    > numer
    > można panu aktywować".
    >
    > Gacie opadają...
    >
    > Maciek.


    Olać Erę i przejść do Play Fresh !!! Dobrze dla rynku zrobisz!


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: