  • Data: 2012-10-24 13:42:55
    Temat: Re: Takie czasy... :)
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal" <u...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:k5pt4t$38c$1@mx1.internetia.pl...

    > Do minerów bitcoina wykorzystywanie CPU jest średnio sensowne -

    - marfi napisał że nie znalazł niczego co wykorzytało by mu sprzęt w
    100%, więc poddałem mu "coins-mining" jako przykład czegoś co jest w
    stanie to zrobić bez problemu.
    O sensie się nie wypowiadam. :-)

    > BTW:
    > Mania bitcoin minerów jeszcze nie minęła? Chyba średnio to się opłaca
    > jeśli ktoś liczy na zysk, a nie robi projektów GPGPU typu BOINC/dnet
    > dla sportu. Więcej za energię i sprzęt się wyda niż zyska na
    > "wykopkach", ale nie śledzę tego na bieżąco.

    Ba, - robią maszyny dedykowane (rig) i czekają na ASIC.
    - więcej znajdziesz tu: http://forum.bitcoin.pl/

    sTav