  • Data: 2017-09-04 01:17:04
    Temat: Re: Taka ciekawostka - e-autostrada w Niemczech
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-03 o 23:29, Przyjazny pisze:

    > Jak dobrze poczytasz to przeczytasz "Troleje [...] W pantografach takich
    > stosuje się miedziane nakładki stykowe."
    >
    > Więc jest to pantograf.

    To wygląda na błąd przy nagminnym stosowaniu kopiuj-wklej.
    Wcześniej masz definicje "Pantograf służy do pobierania prądu
    z napowietrznej sieci trakcyjnej przez pojazdy szynowe".
    TrolejBus na pojazd szynowy się nie łapie. A rodzaj odbieraka
    prądu masz zawarty w nazwie pojazdu "trolej bus"
    Do tego masz troleje wymienione w dziale "Inne odbieraki prądu",
    wiec pantografem na pewno nie są.