-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!eternal-september.org!
reader02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: heby <h...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Taka ciekawostka
Date: Sat, 20 Nov 2021 18:49:37 +0100
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 109
Message-ID: <snbcfm$4ql$1@dont-email.me>
References: <sm3k72$kn3$1$horizn@news.chmurka.net> <smu9te$opq$1@dont-email.me>
<6192b0e3$0$556$65785112@news.neostrada.pl> <smud7v$qdl$1@dont-email.me>
<6192bd2b$0$518$65785112@news.neostrada.pl> <smufad$vup$1@dont-email.me>
<61934611$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <sn110l$nbb$2@dont-email.me>
<6194098e$0$551$65785112@news.neostrada.pl> <sn11tc$130$1@dont-email.me>
<61940caa$0$551$65785112@news.neostrada.pl> <sn12lh$6hb$1@dont-email.me>
<6194104f$0$551$65785112@news.neostrada.pl> <sn13gi$cl1$1@dont-email.me>
<6194152c$0$556$65785112@news.neostrada.pl> <sn158g$p7c$1@dont-email.me>
<61941d90$0$556$65785112@news.neostrada.pl> <sn1afa$sut$1@dont-email.me>
<sn3u8f$9hh$1@news.icm.edu.pl> <sn3uu4$3fe$1@dont-email.me>
<sn3vc7$bov$4@news.icm.edu.pl> <sn5u6p$ulj$1@dont-email.me>
<sn6odc$5jh$1@news.icm.edu.pl> <sn7ir5$6ah$1@dont-email.me>
<sn8mal$m98$1@news.icm.edu.pl> <sn8sp0$mho$1@dont-email.me>
<sn98vq$v5o$1@news.icm.edu.pl> <snb6qi$rrk$1@dont-email.me>
<snbbh0$sq7$1@news.icm.edu.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sat, 20 Nov 2021 17:49:42 -0000 (UTC)
Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
posting-host="d4a8c4b716885c4f4fbdaf35cd2ac5c8"; logging-data="4949";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/HFljudydM3AcHfHv415QT"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
Thunderbird/91.3.1
Cancel-Lock: sha1:pPk5A3r+btdIzjMAWiz2c6UmF1I=
In-Reply-To: <snbbh0$sq7$1@news.icm.edu.pl>
Content-Language: en-US
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2699311
[ ukryj nagłówki ]On 20/11/2021 18:33, ii wrote:
>> Podjechałeś pod prace, wpinasz kabel i już. 20 sekund. Po to potrzebne
>> są rozwiązania informatyczne.
> To nie warunkuje istnienia usługi a metody płatności są już powszechnie
> używane bez TPM.
Czy ktoś zakazuje ich używania?
> Jedną z przeszkód pod pracą może być brak parkingu.
Ba, ja widzę również np. niebezpieczeństwo trafienia meteorytem, które
całkiwice dyskwalifikuje pomysł.
> Na
> parking czeka się w kolejce pracowniczej około 6 lat.
Tak, niewątpliwie gdzieś w ścisłym centrum Paryża jest taki mityczny
parking, gdzie czeka się 6 lat na miejsce. Tak tak, to w zasadzie czyni
pomysł inwalidnym. Wszak skoro nie masz miejsca do parkowania to trudno
dyskutować o ładowaniu braku samochodu. Znakomity argument, choć nie
wiem czy nie pasował by do jakiejś innej dyskusji. Schowaj go sobie na
później, uznajmy że nie padł.
> Tak jest w firmie,
> która ma bardzo duże osiągnięcia w ekologii w transporcie.
A nie powinni mieć równiez jakiś osiągnięć w zwykłym transporcie? Nawet
takich niewielkich, jak parking przed własną firmą?
Wyciągasz nieskończenie kretyński przykład który ma być rozciągnięty,
jak rozumiem, na całośc zgadnienia, jako gwóźdź do trumny. Serio?
Ja bym się zastanowił nad tym czy w ogóle warto produkować samochody,
skoro jedna firma na świecie nie ma parkingu. To może być jakiś
argument, choć głośno bym się nim nie chwalił na Twoim miejscu.
>>> Np. mając gniazdko w swoim garażu muszę coś z tego mieć, że ktoś mi
>>> przyjedzie i zablokuje wjazd.
>> Metoda dyskutowania przez skrajnosci jest słaba.
>> Nigdzie nie pisałem o prywatym garażu. Mowa była o parkingach pod
>> pracą, parkingach publicznych itd itp.
> Prywatny garaż ... pracodawcy.
Jeśli Twój pracodawca ma 1 miejsce w prywatnym garażu, które ktoś może
mu zająć, to szczerze podpowiem ci: zmień pracodawcę, bo to imbecyl.
> Parking publiczny to ... ładowarki
> działają bez TPM.
Owszem. ALe nie pojmujesz pomysłu. Pomysł jest z *wolnym* ładowaniem, z
lampy ulicznej, garażu firmy, budki telefonicznej, automatu z colą.
Takim ładowaniem na 7h.
A nie ładowarki 1MW.
> Kluczem do ich istnienia lub nieistnienia jest interes
> ich właścicieli lub jego brak a nie to, że mają bądź nie mają TPM. TPM
> to tylko jeden z aspektów realizacji usługi.
Świetnie. Tylko, że z TPM sprawa zaczyna się robić o tyle interesująca,
że punktów ładowania możesz mieć o wiele więcej. Wszędzie tam, gdzie
jest obecna infrastruktura. Czyli pod latarnią na przykład. Nie jest
potrzeba ładowarka z miliony. Potrzebny jest moduł kryptograficzny za
kilka $ w pudełku za kilkaset.
Jedziesz na plażę i podpinasz się pod byle gniazdko udpstepnione przez
miasto. Po 4h losowania czerniaka wracasz i jedziesz do domu. Nic więcej
nie trzeba.
>> Tobie nic. Na całe szczęscie, w koncepcji nie chodzi o taki przypadek
>> jak prywatny garaż. Aczkolwiek nie widze problemu aby gniazdgo
>> wystawało na płocie, jesli ktoś chce sobie tam zaparkować i jest
>> miejsce na drodze publicznej. Ależ proszę.
> Dokładnie o prywatny garaż chodzi
Więc wykluczmy ustawowo prywatne garaże jako miejsca ładowania cudzych
samochodów. Poświęćmy ten promil promila przypadków dla dobra ludzkości.
>, jako jedno z wielu miejsc gdzie
> samochody można ładować.
Kto właścicielowi zabroni ładować choćby dzisiaj?
> Może teraz dopracowujesz koncepcję
Jest wystarczajaco dopracowana, choć oczywiście nie wziąłem pod uwagę
pracodawców-imbecyli, dzięki za zwrócenie uwagi.
>, ale to nie
> zmieni, że problem jej realizowalności nie bierze się z nieistnienia TPM
> tylko z braku motywacji do udostępniania gniazdek.
Dzięki kryptografii możesz sobie te ganizadka udostępnić gdziebądź. Z
najbliższej latarni. W zasadzie to z każdej latarni.
> Uwierz mi, ja mam
> elektryki i ja wiem dlaczego nie udostępniam gniazdek które mam, nie
> udostępniła go firma którą o to pytałem, nie udostępnił kolega z
> panelami, spółdzielnia mieszkaniowa i nie wiem kto tam jeszcze.
A kto mówi o udostepnianiu przez ludzi prywatnych w ogóle? Ona mają być
udostępnione przez infrastrukture miejską i parkingi.
Zamiast dupnych ładowarek ładujących tesle w 30 sekund, niech pojawią
się gniazdka ładujące małe elektryki w 6h.
Skończy się biadolenie debili o tym, że samochody stoją pod pracą
bezuzytecznie. No to będą użytecznie stały, zawiozą prąd do domu i będa
nocą oddawać.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.11.21 20:31 ii
- 20.11.21 21:56 heby
- 22.11.21 10:14 J.F
- 22.11.21 19:02 Shrek
- 22.11.21 19:32 J.F
- 22.11.21 19:35 J.F
- 22.11.21 19:54 J.F
- 22.11.21 20:02 J.F
- 22.11.21 22:11 Shrek
- 22.11.21 22:54 Cavallino
- 23.11.21 10:05 J.F
- 23.11.21 10:07 J.F
- 23.11.21 10:32 Cavallino
- 23.11.21 10:48 J.F
- 23.11.21 11:02 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
Najnowsze wątki
- 2024-11-11 Wyważanie kół rowerowych
- 2024-11-11 Kosz, gdzie??
- 2024-11-11 Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- 2024-11-11 Opole => SAP HANA Cloud Dev / Data Engineer <=
- 2024-11-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-11 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-11 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-11 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-11 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-11 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-11-11 Marsz niepodległości
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa