  • Data: 2021-11-22 19:54:54
    Temat: Re: Taka ciekawostka
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 20 Nov 2021 18:49:37 +0100, heby wrote:

    > Czy ktoś zakazuje ich używania?

    > Ba, ja widzę również np. niebezpieczeństwo trafienia meteorytem, które
    > całkiwice dyskwalifikuje pomysł.

    > Tak, niewątpliwie gdzieś w ścisłym centrum Paryża jest taki mityczny
    > parking, gdzie czeka się 6 lat na miejsce.

    Tu nie ma kolejki pracowniczej
    https://pwr.edu.pl/pracownicy/strefa-pracownika/park
    ingi

    Ale ... czy jest miejsce ?

    https://iparking.pwr.edu.pl/

    ja tu widze 207+54+76+301+75, zreszta chyba z drobnym oszustwem.
    Ale ze kolejki nie ma ... to pewnie miejsca nie ma, jak covid nie
    szaleje.
    PWr zatrudnia 2093 pracownikow naukowych, plus pomocniczych,
    plus 24 tys studentow ... aczkolwiek w kilku filiach.

    Ot taka niespodzianka - kto rano wstaje, ten miejsce zastaje ...
    a jak nie zastanie, to sie nauczy dojezdzac tramwajem.

    Ciekawe, gdzie rektor parkuje ...

    J.