  • Data: 2021-11-20 18:33:15
    Temat: Re: Taka ciekawostka
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.11.2021 o 17:13, heby pisze:

    > Wygoda. Z tego powodu masz w portfelu kartę debetową i są miejsca, gdzie
    > wygenerowało to nowe zachowania ludzi, bo jest wygodne.
    >
    > Podjechałeś pod prace, wpinasz kabel i już. 20 sekund. Po to potrzebne
    > są rozwiązania informatyczne.

    To nie warunkuje istnienia usługi a metody płatności są już powszechnie
    używane bez TPM. Jedną z przeszkód pod pracą może być brak parkingu. Na
    parking czeka się w kolejce pracowniczej około 6 lat. Tak jest w firmie,
    która ma bardzo duże osiągnięcia w ekologii w transporcie.

    > Zgadza się, dziękuję, że doceniasz.

    > No właśnie. Dtatego parowozy nie mają przyszłosci. Niby kto ma mieć
    > interes w budowaniu torów? Trzeba by być totalnym frajerem, natomiast co
    > innego klepanie obręczy do furmanek, to ma przyszłość tu i teraz.
    >
    > Konserwatyzm to choroba.

    > Metoda dyskutowania przez skrajnosci jest słaba.
    >
    > Nigdzie nie pisałem o prywatym garażu. Mowa była o parkingach pod pracą,
    > parkingach publicznych itd itp.

    Prywatny garaż ... pracodawcy. Parking publiczny to ... ładowarki
    działają bez TPM. Kluczem do ich istnienia lub nieistnienia jest interes
    ich właścicieli lub jego brak a nie to, że mają bądź nie mają TPM. TPM
    to tylko jeden z aspektów realizacji usługi.

    > Tobie nic. Na całe szczęscie, w koncepcji nie chodzi o taki przypadek
    > jak prywatny garaż. Aczkolwiek nie widze problemu aby gniazdgo wystawało
    > na płocie, jesli ktoś chce sobie tam zaparkować i jest miejsce na drodze
    > publicznej. Ależ proszę.

    Dokładnie o prywatny garaż chodzi, jako jedno z wielu miejsc gdzie
    samochody można ładować. Może teraz dopracowujesz koncepcję, ale to nie
    zmieni, że problem jej realizowalności nie bierze się z nieistnienia TPM
    tylko z braku motywacji do udostępniania gniazdek. Uwierz mi, ja mam
    elektryki i ja wiem dlaczego nie udostępniam gniazdek które mam, nie
    udostępniła go firma którą o to pytałem, nie udostępnił kolega z
    panelami, spółdzielnia mieszkaniowa i nie wiem kto tam jeszcze.