  • 71. Data: 2014-02-12 23:24:23
    Temat: Re: Tak zza kulis, czyli to co robię od lat po cichu...
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Powiem Ci dlaczego nie. Weź dowolną Iskrę-1 w zestawie z kamerą (włącz
    > tryb pomiaru ciągłego i zobacz jakie bzdury pokazuje i jak często). Weź
    > dowolnego Fotorapida i włącz tryb ciągły i zobacz jak często on będzie
    > bzdury pokazywał. Po prostu przyjmij do wiadomości, że dokonanie pewnego
    > pomiaru prędkości nie jest takie proste jak wygląda. Po prostu MUSI BYĆ
    > MOŻLIWOŚĆ WERYFIKACJI. Nic więcej.

    Wszyscy frajerzy powinni sobie to przeczytac (dlugie):
    http://www.honestjohn.co.uk/faq/speeding-defences-3/
    Tych laserowek troche w PL jest :)

  • 72. Data: 2014-02-13 00:14:17
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 12.02.2014 23:24, Czesław Wiśniak pisze:

    > Wszyscy frajerzy powinni sobie to przeczytac (dlugie):
    > http://www.honestjohn.co.uk/faq/speeding-defences-3/
    > Tych laserowek troche w PL jest :)

    Ja czekam właśnie na wezwanie do sądu (haha znów w Gnieźnie, haha znów
    ten sam policjant, tym razem lidar w roli głównej). Teraz będzie
    zabawniej, bo mam zapis z DVR. :) Ot tylko o dwadzieścia kilka
    kilometrów wynik z UltraLyte nie zgadza się ze stanem faktycznym. Drobiazg.

    --
    anacron
    aba/

  • 73. Data: 2014-02-13 00:26:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik anacron a...@a...pl ...

    > Jak się trafi to nie omieszkam. :)

    Pojedynczo nie dasz rady. Systemowo ich.

  • 74. Data: 2014-02-13 07:52:13
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 12 Feb 2014 22:52:02 +0100, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    > Naprawdę? Wyobraź sobie, że niezależność sędziów w sądach rejonowych to
    > mit, ale to zupełnie inna historia.

    Powiało grozą. Czy mam się spodziewać końskiego łba w łóżku?

    RR.
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 75. Data: 2014-02-13 08:08:35
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-12 22:44, anacron pisze:

    > W Polsce pomimo,
    > tego że niezależni dziennikarze wykazali, że Iskra-1 została dopuszczona
    > z naruszeniem prawa a np. taki Fotorapid się często myli Państwo nadal
    > udaje, że wszystko jest w jak najlepszym porządku i okrada kierowców.
    > Czy jakikolwiek urzędnik GUM, KGP poniósł jakieś konsekwencje okradania
    > rodaków przez blisko 10 lat?

    Mam nadzieję, że to nie koniec sprawy i jednak kogoś ukarzą.
    Jest szansa?

    --
    MN

  • 76. Data: 2014-02-13 08:10:01
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-12 22:13, Tomasz Stiller pisze:

    > Tia, medal chłopakowi dać. Wszystkim nam robi dobrze, do czasu...

    Czyli co? Pokornie głowę pochylić i pozwalać złu się plenić, bo może być
    jeszcze gorzej?

    --
    MN

  • 77. Data: 2014-02-13 09:57:53
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Thu, 13 Feb 2014 08:10:01 +0100, Marcin N wrote:

    > Czyli co? Pokornie głowę pochylić i pozwalać złu się plenić, bo może być
    > jeszcze gorzej?

    Oczywiście, że nie. Niemniej walka z karaniem za sprawą błędnie
    wykonywanych pomiarów jest godna pochwały, ale zaszczucie funkcjonariusza
    publicznego i dodatkowe chwalenie się tym publicznie to już drobne
    przegięcie pałki i zupełnie inna sprawa. Nie uważasz?

    Tomek

  • 78. Data: 2014-02-13 10:16:25
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-13 09:57, Tomasz Stiller pisze:

> [...]
    > publicznego i dodatkowe chwalenie się tym publicznie to już drobne
    > przegięcie pałki i zupełnie inna sprawa. Nie uważasz?

    Możliwe. Jednak wcześniej ten biedny zaszczuty funkcjonariusz był
    podobno wredny i bezlitosny wobec biednego zaszczutego cywila. Rozumiem,
    że anacron syci się zimną zemstą. Być może ma do tego prawo za to
    piekło, które mu zgotowali. Nie oceniam tego.

    --
    MN

  • 79. Data: 2014-02-13 10:19:47
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Thu, 13 Feb 2014 10:16:25 +0100, Marcin N wrote:

> [...]
    > że anacron syci się zimną zemstą. Być może ma do tego prawo za to
    > piekło, które mu zgotowali. Nie oceniam tego.

    Nie wiem jaki był ten funkcjonariusz. Wiem tylko tyle, ile wypisuje
    anacron. Jednostronna ocena sytuacji to trochę za mało do wyciągnięcia
    obiektywnych wniosków.

    Tomek

  • 80. Data: 2014-02-13 10:23:08
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > Czy jakikolwiek urzędnik GUM, KGP poniósł jakieś konsekwencje

    Przecież te łajzy z wiejskiej oficjalnie mówią, że nie może być
    odpowiedzialności urzędnika za decyzje bo nie będzie chętnych na te miejsca
    w urzędach. LOL