  • 61. Data: 2014-02-12 22:46:45
    Temat: Re: Tak zza kulis, czyli to co robię od lat po cichu...
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-12, anacron <a...@a...pl> wrote:

    > Jego żona/córka - zgaduję - stoi przy drodze w celach zarobkowych (z
    > radarem w reku) ;P

    Kazda obsesje da sie leczyc.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 62. Data: 2014-02-12 22:48:50
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 12.02.2014 17:20, Cavallino pisze:

    > LOL !!!!!
    > Roman, snikersa.
    > Policjant który SKRZYWDZIŁ bezprawnie obywatela, a który musi przeprosić
    > za to co zrobił, ma być obalaniem legalności władzy?
    > Lecz się.

    Niektórym nie wyjaśnisz, bo Pan władza ma zawsze rację i jest
    nietykalny. Nie jest i mało ludzi sobie zdaje sprawę jak stosunkowo
    niedużym kosztem i w krótkim czasie można życie takiego gnojka w
    mundurze sprowadzić do poziomu małego piekiełka. Ja się nigdy kłaniał
    nie będę nikomu, tylko dlatego, że nosi mundur policjanta. Na szacunek i
    zaufanie to trzeba sobie zasłużyć.

    --
    anacron
    aba/

  • 63. Data: 2014-02-12 22:50:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    > Jego żona/córka - zgaduję - stoi przy drodze w celach zarobkowych (z
    > radarem w reku) ;P

    Rozumiem, że to stanie przy drodze w celach zarobkowych, to z
    doświadczeń własnej rodziny wywodzisz...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 64. Data: 2014-02-12 22:52:02
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 12.02.2014 22:35, AZ pisze:
    > Ja? Sedzia moze przyklepac co mu sie podoba i miec w dupie co ty sobie
    > chcesz. Sad to nie koncert zyczen.

    Naprawdę? Wyobraź sobie, że niezależność sędziów w sądach rejonowych to
    mit, ale to zupełnie inna historia.

    --
    anacron
    aba/

  • 65. Data: 2014-02-12 22:55:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-12, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Rozumiem, że to stanie przy drodze w celach zarobkowych, to z
    > doświadczeń własnej rodziny wywodzisz...

    No i konkurencje trzeba zwalczac co tez probuje czynic :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 66. Data: 2014-02-12 22:58:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-12, anacron <a...@a...pl> wrote:

    > Naprawdę? Wyobraź sobie, że niezależność sędziów w sądach rejonowych to
    > mit, ale to zupełnie inna historia.

    Co ty nie powiesz? No i sedzia w rejonowym przyklepie mandat lokalnemu
    policjantowi? :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 67. Data: 2014-02-12 22:59:23
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 12.02.2014 22:39, Tomasz Stiller pisze:

    > Co, z tymi wszystkimi, którzy świadomie przekroczyli prędkość i teraz
    > unikają kary? 100% przypadków to błędy pomiaru?

    Nie. Nie wiem ile, ale 100% ma być pewne i da się to technicznie zrobić
    (możliwość weryfikacji), tak aby każdy miał możliwość uczciwego procesu
    i uniewinnienia w sytuacji gdy po weryfikacji okaże się, że to jednak
    błąd pomiaru.

    Każdy FR posiada zdolność robienia zdjęć w serii. Wystarczą dwa w
    odstępie 0,3s, aby w sądzie dało się ponad wszelką wątpliwość ustalić,
    czy przekroczona została prędkość, czy nie. Dlaczego więc nie nakazać
    ustawowo korzystania z tej funkcji, skoro i tak każdy FR to potrafi?

    Każdy radar/lidar ręczny da się doposażyć w kamerę, ale po co?

    Powiem Ci dlaczego nie. Weź dowolną Iskrę-1 w zestawie z kamerą (włącz
    tryb pomiaru ciągłego i zobacz jakie bzdury pokazuje i jak często). Weź
    dowolnego Fotorapida i włącz tryb ciągły i zobacz jak często on będzie
    bzdury pokazywał. Po prostu przyjmij do wiadomości, że dokonanie pewnego
    pomiaru prędkości nie jest takie proste jak wygląda. Po prostu MUSI BYĆ
    MOŻLIWOŚĆ WERYFIKACJI. Nic więcej.

    --
    anacron
    aba/

  • 68. Data: 2014-02-12 23:01:22
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 12.02.2014 22:58, AZ pisze:

    > Co ty nie powiesz? No i sedzia w rejonowym przyklepie mandat lokalnemu
    > policjantowi? :-)

    Tego nie wiem. Wiem natomiast, że istnieją możliwości nacisku na sędziów
    ze strony władzy (nawet znam te mechanizmy) i widziałem już w życiu
    kilka wyroków na zamówienie.

    --
    anacron
    aba/

  • 69. Data: 2014-02-12 23:14:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-12, anacron <a...@a...pl> wrote:

    > Tego nie wiem. Wiem natomiast, że istnieją możliwości nacisku na sędziów
    > ze strony władzy (nawet znam te mechanizmy) i widziałem już w życiu
    > kilka wyroków na zamówienie.

    Ale o czym ty mowisz? Przeciez to wie kazdy co chociaz troche mysli. Tylko
    jaki to ma zwiazek z karaniem policjanta grzywna i punktami?

    Zyjesz w chorym przekonaniu, ze kto nie jest z toba jest po stronie "wladzy".

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 70. Data: 2014-02-12 23:20:35
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 12 Feb 2014 16:01:08 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >Juz samo pisanie o sobie w trzeciej osobie jest dziwne ;-)

    Może się dorobił rzecznika prasowego? ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280