  • 81. Data: 2014-02-13 10:24:52
    Temat: Re: Tak zza kulis, czyli to co robię od lat po cichu...
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-13, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > Możliwe. Jednak wcześniej ten biedny zaszczuty funkcjonariusz był
    > podobno wredny i bezlitosny wobec biednego zaszczutego cywila. Rozumiem,
    > że anacron syci się zimną zemstą. Być może ma do tego prawo za to
    > piekło, które mu zgotowali. Nie oceniam tego.

    Marcinie ochlon... Najpierw nasz bohater wypisuje, ze jest nieugiety i nie
    ma przebacz po czym pisze "Przeprosił szczerze, więc nie widzę sensu dalej
    mu życie zatruwać."

    Nie widzisz tu pewnego braku konsekwencji?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 82. Data: 2014-02-13 11:03:58
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 13.02.2014 08:08, Marcin N pisze:

    > Mam nadzieję, że to nie koniec sprawy i jednak kogoś ukarzą.
    > Jest szansa?

    Czekamy na prokuraturę (już ponad rok). W zależności od tego co zrobi
    prokuratura podejmiemy następne kroki. Obiecałem ludziom, że nie
    odpuszczę, poza tym nie jestem sam, od dawna wokół siebie skupiam
    "kilku" którzy też nie zamierzają odpuścić.

    --
    anacron
    aba/

  • 83. Data: 2014-02-13 12:01:52
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > odpuszczę, poza tym nie jestem sam, od dawna wokół siebie skupiam
    > "kilku" którzy też nie zamierzają odpuścić.
    Dowiedz się lepiej po ilu latach następuje przedawnienie, bo tyle będziecie
    czekać na proroka.
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 84. Data: 2014-02-14 09:46:34
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2014-02-12 22:39, Tomasz Stiller pisze:

    > Mają, to prawda. Ale to nadal ludzie.

    To tak jak z księdzem-pedofilem. Odsetek takich księży jest dużo
    mniejszy niż w innych grupach społecznych (rodzice, nauczyciele,
    artyści, dziennikarze), ale to księża mają być wzorcem moralności.

  • 85. Data: 2014-02-14 09:50:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 14 Feb 2014 09:46:34 +0100 osobnik zwany Robson
    napisał:

    > To tak jak z księdzem-pedofilem. Odsetek takich księży jest dużo
    > mniejszy niż w innych grupach społecznych (rodzice, nauczyciele,
    > artyści, dziennikarze)

    chciałeś napisać większy

    >, ale to księża mają być wzorcem moralności.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 86. Data: 2014-02-14 10:54:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.02.2014 09:46, Robson pisze:

    > To tak jak z księdzem-pedofilem. Odsetek takich księży jest dużo
    > mniejszy niż w innych grupach społecznych (rodzice, nauczyciele,

    Umm... Mniejszy?

    > artyści, dziennikarze), ale to księża mają być wzorcem moralności.

    Tia, wzorzec moralności... Facet w sukience sprzedający ludziom
    niewidzialny produkt.

  • 87. Data: 2014-02-14 13:28:11
    Od: Robson <r...@...pl>

    > chciałeś napisać większy

    Napisałem to co chciałem. Opieram się na statystykach. Jak ci się chce
    to poszukaj a jak nie to powtarzaj obiegowe opinie popularne, wręcz
    moden w środowiskach gimnazjalnych. Statystycznie najwięcej przypadków
    molestowania jest w "rodzinach". W cudzysłowie, bo co to za rodzina...

  • 88. Data: 2014-02-14 13:32:52
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2014-02-14 10:54, Andrzej Lawa pisze:

    > Umm... Mniejszy?

    Tak, poczytaj statystyki.

    > Tia, wzorzec moralności... Facet w sukience sprzedający ludziom
    > niewidzialny produkt.

    Tia znaczy thanks in advance, więc nie wiem dlaczego tia.
    Co do reszty, ok, faceci mający być wzorcem moralności dla wierzących,
    lepiej?
    Chodzi o to, że policja powinna być wzorcem praworządności, bo na jej
    straży stoi, a często nie jest.

  • 89. Data: 2014-02-14 13:48:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 14 Feb 2014 13:28:11 +0100 osobnik zwany Robson
    napisał:

> [...]
    > moden w środowiskach gimnazjalnych. Statystycznie najwięcej przypadków
    > molestowania jest w "rodzinach". W cudzysłowie, bo co to za rodzina...

    więcej nie znaczy większy odsetek. Statystyka trudna rzecz

  • 90. Data: 2014-02-14 13:53:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.02.2014 13:32, Robson pisze:

    > Tak, poczytaj statystyki.

    Których pewnie nie wskażesz, tylko odpiszesz "sam sobie poszukaj"?

    > Tia znaczy thanks in advance, więc nie wiem dlaczego tia.

    To jest grupa polskojęzyczna. To po pierwsze.

    Po drugie akronimy zwykle pisze się stosując jednolitą wielkość znaków.

    Po trzecie - słyszałeś o wyrazach dźwiękonaśladowczych?

    > Co do reszty, ok, faceci mający być wzorcem moralności dla wierzących,
    > lepiej?

    Gorzej, bo ich wzorzec moralności (biblia) to instrukcja "jak być
    sadystycznym degeneratem". Ponadto co to za moralność - wciskać kit
    naiwnym wychwalając tę naiwność?