  • 91. Data: 2014-02-14 16:44:17
    Temat: Re: Tak zza kulis, czyli to co robię od lat po cichu...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ldl39d$tud$...@m...internetia.pl...

    > Tak, poczytaj statystyki.

    Znaczy co, czarni podają statystyki, ilu swoich złapali na pedofilii?
    Ciekawe od kiedy......

    Bujać to my, ale nie nas !!!!

  • 92. Data: 2014-02-14 18:42:29
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 14.02.2014 16:44, Cavallino pisze:

    > Znaczy co, czarni podają statystyki, ilu swoich złapali na pedofilii?
    > Ciekawe od kiedy......
    >
    > Bujać to my, ale nie nas !!!!

    A wiesz co jest w Polsce karą za pedofilię? :)

    Zmiana parafii :D

    --
    anacron
    aba/

  • 93. Data: 2014-02-14 18:51:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > A wiesz co jest w Polsce karą za pedofilię? :)

    > Zmiana parafii :D

    Nie tylko w Polsce.
    Tylko nie zawsze takie działanie uchodzi czarnym na sucho.

  • 94. Data: 2014-02-16 16:12:40
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 13.02.2014 o 10:19 Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> pisze:

    > Nie wiem jaki był ten funkcjonariusz. Wiem tylko tyle, ile wypisuje
    > anacron. Jednostronna ocena sytuacji to trochę za mało do wyciągnięcia
    > obiektywnych wniosków.
    Proponuję abyś poglądał uwaga pirat albo drogówkę, tam co trzeci glina
    jest taki nabuzowany władzą jakby był panem świata, albo posłuchaj
    sokołowskiego, temat dowolny.
    --

    Pozdr
    Janusz