  • 51. Data: 2014-02-12 22:10:45
    Temat: Re: Tak zza kulis, czyli to co robię od lat po cichu...
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 12.02.2014 22:09, Tomasz Stiller pisze:
> [...]
    _13_2.jpg

    > Czy jeśli sąd w Kole zdecyduje się na wymierzenie upomnienia, też
    > będziesz zadowolony?

    Nie. Żadnych upomnień, kasa i punkty.

    --
    anacron
    aba/

  • 52. Data: 2014-02-12 22:13:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-12, anacron <a...@a...pl> wrote:

    > Nie. Żadnych upomnień, kasa i punkty.

    Inaczej zaplakany sedzia bedzie sie tlumaczyl siedzac na tylnym siedzeniu
    w todze i z orlem na piersi.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 53. Data: 2014-02-12 22:13:22
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 12 Feb 2014 15:04:33 +0100, Marcin N wrote:

    > Niepotrzebnie ironizujesz. Fakt, że ancron trochę koloryzuje, ale trzeba
    > mu oddać honor: wygrywa z systemem narażając się na szykany "służb".

    Tia, medal chłopakowi dać. Wszystkim nam robi dobrze, do czasu...

    Tomek

  • 54. Data: 2014-02-12 22:33:28
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 12 Feb 2014 22:10:45 +0100, anacron wrote:

    > Nie. Żadnych upomnień, kasa i punkty.

    Dlaczego? Czyżbyś nie wierzył w skuteczność pouczenia?

    Tomek

  • 55. Data: 2014-02-12 22:33:51
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 12.02.2014 22:13, AZ pisze:

    > Inaczej zaplakany sedzia bedzie sie tlumaczyl siedzac na tylnym siedzeniu
    > w todze i z orlem na piersi.

    Jednak jesteś idiotą.

    --
    anacron
    aba/

  • 56. Data: 2014-02-12 22:34:33
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 12.02.2014 22:33, Tomasz Stiller pisze:
    > Dlaczego? Czyżbyś nie wierzył w skuteczność pouczenia?

    Oni mają dawać przykład. Kara x 10.

    --
    anacron
    aba/

  • 57. Data: 2014-02-12 22:35:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-12, anacron <a...@a...pl> wrote:

    > Jednak jesteś idiotą.

    Ja? Sedzia moze przyklepac co mu sie podoba i miec w dupie co ty sobie
    chcesz. Sad to nie koncert zyczen.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 58. Data: 2014-02-12 22:38:28
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 12.02.2014 16:15, Marcin N pisze:
    > AZ jest złośliwy, bo nie wierzy w sukces anacrona, ale Ty wręcz go
    > nienawidzisz! "Mam nadzieję, że cię zgnoją" - czemu tak piszesz? Aż taką
    > miłością pałasza do naszego pokrzywionego systemu?

    Jego żona/córka - zgaduję - stoi przy drodze w celach zarobkowych (z
    radarem w reku) ;P

    --
    anacron
    aba/

  • 59. Data: 2014-02-12 22:39:18
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 12 Feb 2014 22:34:33 +0100, anacron wrote:

    > Oni mają dawać przykład. Kara x 10.

    Mają, to prawda. Ale to nadal ludzie.

    Co, z tymi wszystkimi, którzy świadomie przekroczyli prędkość i teraz
    unikają kary? 100% przypadków to błędy pomiaru?

    Tomek

  • 60. Data: 2014-02-12 22:44:26
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > A Ty nie uznajesz legalności władzy i jej organów? Chcesz totalnej
    > bezkarności przestępców? Uważasz, że przedstawicieli władzy należy
    > poniżać i jeszcze to rozgłaszać? Opamiętania - komuna się skończyła
    > ćwierć wieku temu. Masz choć tyle lat?

    Przez chwilę dam Ci szansę i spróbuje podyskutować z Tobą poważnie,
    Ustrój się zmienił, ale mentalność większości urzędników nie. W USA
    kiedy dziennikarz wycelował w palmę i ta się według radaru poruszała
    natychmiast zdelegalizowali ten jeden konkretny radar. W Polsce pomimo,
    tego że niezależni dziennikarze wykazali, że Iskra-1 została dopuszczona
    z naruszeniem prawa a np. taki Fotorapid się często myli Państwo nadal
    udaje, że wszystko jest w jak najlepszym porządku i okrada kierowców.
    Czy jakikolwiek urzędnik GUM, KGP poniósł jakieś konsekwencje okradania
    rodaków przez blisko 10 lat? Przykład można podawać wiele praktycznie z
    każdej dziedziny naszego życia.

    --
    anacron
    aba/