  • 41. Data: 2014-02-12 16:48:50
    Temat: Re: Tak zza kulis, czyli to co robię od lat po cichu...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello WOJO,

    > Nie kracz, pewnie nie przekroczył kwoty 4902 zł w ciągu ostatnich 5 lat.
    > :)

    Żeby przejechać te 300000km potrzeba troszkę więcej niż 4902PLN.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 42. Data: 2014-02-12 16:51:02
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-12 16:20, AZ pisze:

    > Marcinie, ja nie jestem zlosliwy, ja po prostu jestem realista. Popieralem
    > go do momentu kiedy zaczal gwiazdorzyc i opowiadac jakies niestworzone
    > historie.

    Cały wic polega na tym, że on niestworzone historie i pewnie zwykłe
    kłamstwa opowiada od dawna, a ludzie co jakiś czas dają się na to
    nabrać. Co do Snickersa:
    "Fakt, Tomasz jako umysł analityczny z łatwością precyzyjnie punktuje
    swoich adwersarzy (czym niewątpliwe potrafi jednostki słabe psychicznie
    doprowadzić do szewskiej pasji)."

    Reszty to mi się nawet komentować nie chce:>

  • 43. Data: 2014-02-12 17:01:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-12, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

> [...]
    > doprowadzić do szewskiej pasji)."
    >
    > Reszty to mi się nawet komentować nie chce:>

    Juz samo pisanie o sobie w trzeciej osobie jest dziwne ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 44. Data: 2014-02-12 17:20:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@p...pl.in
    valid...

    > Nie.

    > A Ty nie uznajesz legalności władzy i jej organów?

    LOL !!!!!
    Roman, snikersa.
    Policjant który SKRZYWDZIŁ bezprawnie obywatela, a który musi przeprosić za
    to co zrobił, ma być obalaniem legalności władzy?
    Lecz się.

  • 45. Data: 2014-02-12 17:25:42
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Nie.

    > A Ty nie uznajesz legalności władzy i jej organów? Chcesz totalnej
    > bezkarności przestępców? Uważasz, że przedstawicieli władzy należy
    > poniżać i jeszcze to rozgłaszać? Opamiętania - komuna się skończyła
    > ćwierć wieku temu. Masz choć tyle lat?

    To teraz ja mam udowadniać, że nie jestem wielbłądem? Nie chce mi się.

    --
    MN

  • 46. Data: 2014-02-12 17:30:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    [...]

    > To teraz ja mam udowadniać, że nie jestem wielbłądem? Nie chce mi się.

    Znaczy Kali oskarżać - dobrze. Kalego oskarżać - źle.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 47. Data: 2014-02-12 18:18:57
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Hello Marcin,
    >
    > Wednesday, February 12, 2014, 5:25:42 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Znaczy Kali oskarżać - dobrze. Kalego oskarżać - źle.

    Wiesz RoMan, przyznam szczerze, że nie spodziewałem się z Twoich
    ust tak sensownych wypowiedzi (przynajmniej w tej materii).
    O ile sensowną walkę z idiotyzmami, patologiami, chamstwem
    itd. popieram (i sam to czynię dla własnej satysfakcji oraz z
    pożytkiem dla innych), o tyle próby poniżania, robienia z
    funkcjonariuszy idiotów czy próby podważenia zasadności
    istnienia policji itd. - to jest chore i nie do zaakceptowania
    przez ludzi normalnych (choć o definicję będzie ciężko), żyjących
    w demokratycznym i suwerennym państwie.

  • 48. Data: 2014-02-12 20:01:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik anacron a...@a...pl ...

    > Oto fragment otrzymanej odpowiedzi w temacie zdjęcia opublikowanego
    > wcześniej na https://www.facebook.com/UstrzelMisia
    >
    > https://dl.dropboxusercontent.com/u/19673278/RSOW743
    _13_2.jpg

    > Zobaczymy, czy sąd w Kole teraz się wykaże. :) Link bezpośredni do w/w
    > zdjęcia https://www.facebook.com/photo.php?fbid=464103080372
    880

    > Nie bójcie się, fotografować i zgłaszać skargi. Policjantów przepisy tez
    > dotyczą, drogówkę w szczególności.

    Swiat na głowie :)
    To teraz jeszcze te wszystkie filmy z nieoznakowanych radiowozów gdzie
    łapiąc kogos sami złamali przepisy zanim jeszcze właczyli koguta i stali
    sie pojazdem uprzywilejowanym.

    A co - jak szaleć to szalec.

  • 49. Data: 2014-02-12 21:56:41
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 12.02.2014 20:01, Budzik pisze:

> [...]
    > To teraz jeszcze te wszystkie filmy z nieoznakowanych radiowozów gdzie
    > łapiąc kogos sami złamali przepisy zanim jeszcze właczyli koguta i stali

    Jak się trafi to nie omieszkam. :)

    --
    anacron
    aba/

  • 50. Data: 2014-02-12 22:09:49
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 12 Feb 2014 12:43:58 +0100, anacron wrote:

> [...]
    _13_2.jpg

    > Zobaczymy, czy sąd w Kole teraz się wykaże. Link bezpośredni do w/w

    Czy jeśli sąd w Kole zdecyduje się na wymierzenie upomnienia, też
    będziesz zadowolony?

    Tomek