  • Data: 2014-02-12 14:13:24
    Temat: Re: Tak zza kulis, czyli to co robię od lat po cichu...
    Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-12 13:11, anacron pisze:

    > Ja nie odpuszczam. Swoją drogą udało mi się zaszczuć Policję w jednym
    > mieście. Trwało to ponad rok, ale niestety nie miałem czasu, aby to
    > szybciej załatwić. Notorycznie widzieli moje auto obok nich, za nimi,
    > zaparkowane opodal. Notorycznie też zgłaszałem wykroczenia popełnione
    > przez radiowozy (oj trochę tego było). Za każdym razem jak miałem okazję
    > podjeżdżałem i opierniczałem, że to robią źle, tamto źle etc. Nie
    > wiedzieli jednak, że wspólnie ze mną polowało na nich ponad 20 osób z
    > rejestratorami. Skargi zgłaszałem zawsze ja. Po ponad roku w zamian za
> [...]
    Tylko skąd tyle czasu i pieniędzy na takie zabawy.
    Musisz być bogaty i mieć całe dni wolnego czasu.
    Ty z nudów to robisz lub masz jakąś fobie?
    Normalny, pracujący człowiek, nawet dla rodziny nie ma tyle czasu
    wolnego.Chciałbym mieć takie lajtowe życie.Jesteś jak dzieciak na
    utrzymaniu bogatych starych.