  • Data: 2010-10-05 17:06:43
    Temat: Re: Tak z ciekawości do oceny
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cichybartko" napisał

    > Pewnie że trendy, dlatego chłopaki z niszy mogą się dowartościować ;).
    > Będąc serio nie możecie być bardziej merytoryczni, skupić się na
    > fotografii.

    Jakie fotografie ? Chyba fotoszopie ; )

    > Macie ciekawe oczekiwania wobec TV a w szczególności TVN ;).

    Ja nie mam żadnych, a o programie wiem, że jest, teraz już więcej bo
    widziałem fotoszopie, dowiedziałem się kto pstrykał i zobaczyłem, że te
    plastikowe lalki ze zdjęć, które mnie wystraszyły to zwykłe fajne dziewczyny
    ; )

    > No to ja postaram się być ciut więcej merytoryczny jeśli chodzi o pana
    > Tyszkę pomijając jego światopogląd. Facet ma swoje pięć minut jeśli chodzi
    > o fotografię jeszcze chyba ta pani Rubik pcha go w świat, wszędzie och i
    > ach jeśli chodzi o media i nie wyrobione masy ;).

    Plotkarz : )

    > Osobiście uważam że Tyszka jest takim zlepkiem różnych schematów
    > funkcjonujących od lat w modzie i rzemiosła, nie widać w jego zdjęciach
    > takiego specyficznego patrzenia które charakteryzowało wybitnych. Facet
    > funkcjonuje już jakiś czas, a z tego jego dorobku nic się nie
    > wykrystalizowało tak żeby mówić: patrzcie to zdjęcie Tyszki, ale nie żeby
    > to stwierdzić po podpisie ale po ujęciu tematu.

    A ja mam to gdzieś ; )

    > Dlatego osobiście trochę rozumie te plotkarskie uszczypliwości, bo
    > faktycznie w jego przypadku można bardziej mówić o dobrej koniunkturze i
    > farcie niż o świetnej fotografii ;).

    Właśnie, przyganiał kocioł garnkowi : )

    adam