  • Data: 2010-10-05 17:06:53
    Temat: Re: Tak z ciekawości do oceny
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-01 00:36, marek augustynski pisze:
    > Już chciałem napisać, że fotografia mody równa się fotografia głupoty, ale to
    > drugie jest, zdaje się, wyjątkowo ambitnym zadaniem:)

    Poważnie? Zbyt bardzo patrzysz przez pryzmat swojej osoby. Nie jestem
    zwolennikiem podziału na klasy, ale uważam są o wiele bardziej marne
    dziedziny. Moda to wielki świat i fotografia pełni w niej bardzo
    użytkową rolę.
    Wolisz czytać o muzyce czy jej słuchać? Podobnie jest z modą, jest masa
    Pajacykowów którzy pieprzą farmazony powtarzane w nieskończoność, a
    możesz wziąć do ręki magazyn o modzie, przejrzeć i subiektywnie się
    wypowiedzieć.
    Moda jest zainteresowaniem jak każde inne, więc dlaczego ludzie nie mają
    dawać czegoś od siebie. Dlatego ta forma fotografii przeszła tak ogromną
    przemianę na przestrzeni lat, wielu chciało dodać coś od siebie,
    zaznaczyć swoją obecność. Nie można uznawać kreatywności za wadę, kiedy
    tak naprawdę jej oczekujesz ;).
    Inna sprawa że obok tych mniej lub bardziej kreatywnych, jest cała masa
    naśladowców czy nie daj boże ludzi popadających w jakąś mimowolną
    karykaturę prosto z maxmodels.pl ;).
    Z drugiej strona chyba każdy temat fotografii ma przeróżne odcienie, nie
    ważne czy to krajobraz, akt czy sport.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.