-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Tak mu sie spieszylo do zjazdu
Date: Sun, 18 Jan 2015 18:44:28 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 36
Message-ID: <m9grdt$k9$1@node2.news.atman.pl>
References: <m9g40k$jr1$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<54bbbb3f$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
<m9ggh6$mkm$1@srv.chmurka.net>
<kp5d8ltih842.fmqxhcia3gfn$.dlg@40tude.net>
<X...@1...0.0.1>
NNTP-Posting-Host: 89-67-120-10.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1421603069 649 89.67.120.10 (18 Jan 2015 17:44:29 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Jan 2015 17:44:29 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.4.0
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2554295
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-01-18 o 17:33, Budzik pisze:
> Potem sie dziwic ze wypadki.
> Tak bardoz wazne było wjechanie w zjazd przed tym jednym samochodem ktory w
> ostatniej chwili wyprzedzał?
> Tak sie nie jezdzi!
> Pas zajmuje sie odrobine wczesniej i przed samym zjazdem wytraca sie
> predkosc i koncentruje na zjezdzie a nie but do ostatniego momentu i potem
> cyrklowanie zeby sie zmiescic.
> Głupota w czystej postaci,.
Niestety taką głupotę spotykam dość często. Zapieprzanie do ostatniego
momentu a później but w hamulec. Na takich zjazdach i tak się szybciej
ka 60 nie poleci (po tych, którzy o tym jeszcze nie wiedzą, zostają
powyginane barierki na zjazdach - dość częsty widok).
Albo wyprzedzanie wszystkich na pałę by za 500 metrów zjechać z drogi w
boczną uliczkę. Gdzie tym ludziom się tak spieszy? Lepiej 10 minut za
późno niż 50 lat za wcześnie.
Taki styl jazdy prędzej czy później kończy się bolesną nauką. W tym
przypadku lekcja praw fizyki była ostatnia.
> Liczy sie bezsensownosc manewru. Skrecanie + hamowanie a wszystko po co
> zeby byc 3 sekundy do przodu.
> Głupota!
Inaczej tego nazwać nie można, bo jakby zrobić pomiary czasu przejazdu z
punktu A do B przykładowo 10 km po mieście to się okaże, że jadąc na
wariata zyskuje 3-5 minut na całym przejeździe w stosunku do normalnej
płynnej jazdy. W niektórych chyba po prostu "siedzi" taki "Frog", muszą
zapierdalać i już, opamiętanie przychodzi dopiero przy pierwszej
poważniejszej utracie panowania nad samochodem. Jak komuś śmierć zajrzy
w oczy to pokornieje. Muszą na własnej skórze się przekonać że robią
źle, takim to i 10 psychologów nie przetłumaczy.
--
spider
Następne wpisy z tego wątku
- 18.01.15 18:59 Budzik
- 18.01.15 19:04 Cavallino
- 18.01.15 19:27 Artur Miller
- 18.01.15 19:39 Tom N
- 18.01.15 19:50 re
- 18.01.15 20:02 Tom N
- 18.01.15 20:12 depros
- 18.01.15 20:13 Tomasz Pyra
- 18.01.15 20:15 re
- 18.01.15 20:20 re
- 18.01.15 20:21 re
- 18.01.15 20:29 J.F.
- 18.01.15 20:28 masti
- 18.01.15 20:30 Budzik
- 18.01.15 20:30 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=