  • Data: 2015-01-18 20:29:28
    Temat: Re: Tak mu sie spieszylo do zjazdu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18 Jan 2015 16:33:03 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale przeciez było o tym pare lat temu.
    > Mielismy absurdalne przepisy (nie wiem czy juz je zmieniono) ktore kazały
    > budowac barierki nie tylko tam, gdzie mieszkają ludzie ale równiez tam,
    > gdzie zgodnie z planami przestrzennymi moga mieszkać.
    > Wiec czesto rzeczywiscie chroniono pola!

    Hm, pola, ale przeznaczone pod zabudowe. Potem sie tam ktos pobuduje
    i jak myslisz - ile bedzie czekal na ekran ?

    > Nie rozumiem.
    > Barierka przy słupie nie zmieniłaby sytuacji?

    Zobacz sobie na google - tam akurat konczy sie jakas zatoczka, krawedz
    jezdni jest skosna - na oko to by walna dosc prostopadle.

    > masakra...
    > Potem sie dziwic ze wypadki.
    > Tak bardoz wazne było wjechanie w zjazd przed tym jednym samochodem ktory w
    > ostatniej chwili wyprzedzał?
    > Tak sie nie jezdzi!

    Roznie sie jezdzi, szczegolnie jak Ci sie spieszy, a kapelusze sie
    grzebia :-)

    Jestescie pewni, ze on w ogole chcial tam zjechac ?

    > Predkosc nie ma znaczenia.
    > Liczy sie bezsensownosc manewru. Skrecanie + hamowanie a wszystko po co
    > zeby byc 3 sekundy do przodu.
    > Głupota!

    Predkosc ma kluczowe znaczenie - przy mniejszej nie wpada sie w
    poslizg, a przy wiekszej wpada i potem nie umie sie ratowac :-)

    Tam do wlasciwego zjazdu bylo jeszcze ponad 100m, nawet blizej 200,
    jego imho ten zakret wykonczyl.

    > Wkleił się bokiem w barierke z tego co widziałem.

    Na tym filmie trudno cokolwiek dostrzec.

    > Nie wiem co miałes na mysli ze od tego sie nie umiera...
    > Wlatujesz jadac 100 na godzine bokiem w słupek - od tego sie umiera i
    > czasami tylko cudem mozna przezyc.

    Troche inne uderzenie mialem na mysli - patrzac na pierwsza czesc
    filmu to jest tylko lekko skrecony od toru ruchu - z kilkanascie
    stopni. Przod jest nierozbity wiec slup ominal, i gdyby z taka
    niewielka odchylka "otarl sie" o slup, ktory zdarlby drzwi, i gdzies
    tam w tylnej czesci zahaczyl o tylne kolo.
    Patrze na ujecie z drugiej kamery i prawie nic tam nie widac, ale nie
    wyglada mi to na suniecie bokiem, tylko wlasnie jak wyzej, i to wrecz
    pod odwrotnym katem -zdazyl juz skontrowac

    > Nie zwrociłem uwagi ale to rzeczywiscie byłoby dziwne.
    > Skąd taka zwłoka?

    kiepska jakosc - faktycznie pomylilem 4 z 1, dojechali w 10 minut ..

    J.