  • Data: 2017-06-29 18:29:22
    Temat: Re: Tak a propo przyśpieszenia Tesli
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.06.2017 o 18:13, Pszemol pisze:

    > Ile ma do setki P100D? 1,4?? E... chyba nie.

    2,4.

    > Ja nie kupuję. W ogóle model S mnie nie interesuje - zapisałem się na Model
    > 3.

    Czyli Będziesz miał (jak już ją zrobią i już ją kupisz) niecałe 6. A
    podniecasz się tym, że zupełnie inna tesla może _kilka_ razy zrobić 2,4
    mówiąc "teraz wiesz o jakim aucie mowa". To właśnie tak jakbyś wsiadał
    do A klasy a laski bajerował przy barze osiągami CLK;)

    > A drugi na liście cenowej, P90D ma może 0,2 więcej niż P100D, więc nie wiem
    > skąd u Ciebie teza, że wszystkie tesle mają 6s a tylko P100D mają szybkie
    > przyspieszenie.

    Stąd że "cywilna" tesla S ma nie cale 6 do setki a nie 2,4. Topowe
    modele mają poniżej 3. Znów - anegdotka z mercedesem. Twoją teslę
    łyknąłby mój ponad trzydziestoletni chopper z silnikiem 750 i nie robię
    z tego powodu afery:P

    Shrek