  • 1. Data: 2017-06-29 09:05:52
    Temat: Tak a propo przyśpieszenia Tesli
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Jest filmik jak zostawia jakieś porsche

    http://joemonster.org/filmy/84686/Porsche_probuje_na
    dazyc_za_przyspieszeniem_Tesli
    --
    Pozdr
    Janusz

  • 2. Data: 2017-06-29 09:40:18
    Temat: Re: Tak a propo przyśpieszenia Tesli
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 29 Jun 2017 09:05:52 +0200, w <oj28sm$hcu$1@node2.news.atman.pl>, Janusz
    <j...@o...pl> napisał(-a):

    > Jest filmik jak zostawia jakieś porsche
    >
    > http://joemonster.org/filmy/84686/Porsche_probuje_na
    dazyc_za_przyspieszeniem_Tesli

    Jeżeli chce dojechać nad morze, to wystarczy że tym Porsche będzie jechał
    60km/h :)

  • 3. Data: 2017-06-29 14:30:58
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Janusz <j...@o...pl> wrote:
    > Jest filmik jak zostawia jakieś porsche
    >
    > http://joemonster.org/filmy/84686/Porsche_probuje_na
    dazyc_za_przyspieszeniem_Tesli

    No to teraz wiesz o jakim aucie jest mowa :-)

  • 4. Data: 2017-06-29 15:21:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tylko ze Porsche moze taki zabieg robic przez cztery godziny a Tesla dwadziescia razy
    i trzeba ja dopchac do ladowarki.

  • 5. Data: 2017-06-29 16:06:08
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:
    > Tylko ze Porsche moze taki zabieg robic przez cztery godziny a Tesla
    > dwadziescia razy i trzeba ja dopchac do ladowarki.

    Zwykle wystarcza tak zrobić raz - tylko głupek próbowałby ją dogonić dwa
    razy ;-)

  • 6. Data: 2017-06-29 17:57:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W tej ameryce cisniecie samochody zeby sprawdzic jak sie bujaja i brandzlujecie sie
    tym jakie maja resory. Podasz jakie sa dopuszczalne predkosci w usa na roznych
    drogach, oczywiscie w kontekscie mozliwosci scigania sie. Napisz jeszcze ile razy w
    przeciagu pieciu lat przekroczyles na autostradzie dopuszczalna predkosc o 10 mil/h.
    Mozesz jeszcze od siebie dodac ile srednio dziennie w ameryce stoi sie w korkach w
    godzinach szczytu. I nastepnie w ramach podsumowania napisz po chuj tam samochod co
    na 2 sekundy do setki. Dla tych co nie wiedza. W USA na autostradzie wszyscy jada
    gesiego jednym pasem z predkoscia bliska dopuszczalnej. Taki co chcialby pokozaczyc
    musi wjechac na pas obok zeby wyprzedzic. Widac go na dziesiec kilometrow.

  • 7. Data: 2017-06-29 18:04:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.06.2017 o 14:30, Pszemol pisze:

    dazyc_za_przyspieszeniem_Tesli

    > No to teraz wiesz o jakim aucie jest mowa :-)

    A co kupujesz P100d? Bo mówienie, że tesla osiąga 1,4 do setki to jakby
    powiedzieć, że mercedes ma 5 sekund do 100 i wsiąść do A klasy 1,6d;)

    Tesla zasadniczo ma niecałe 6 do setki. Jeden specyficzny model tesli ma
    2,4 i to tylko kilka razy jak ktoś słusznie zauważył.

    Shrek

  • 8. Data: 2017-06-29 18:06:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.06.2017 o 16:06, Pszemol pisze:

    > Zwykle wystarcza tak zrobić raz - tylko głupek próbowałby ją dogonić dwa
    > razy ;-)

    Dlaczego - myślę, że gdzieś koło 10 by się udało, bo by sterownik wszedł
    jakiś "do not burn inveter and engine and try to reach socket mode" :P

    Shrek

  • 9. Data: 2017-06-29 18:13:18
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Dlaczego - myślę, że gdzieś koło 10 by się udało, bo by sterownik wszedł
    > jakiś "do not burn inveter and engine and try to reach socket mode" :P

    Choćby dlatego, że już po dwu razach Tesla zniknęłaby Porszakowi z
    horyzontu.

  • 10. Data: 2017-06-29 18:13:18
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A co kupujesz P100d? Bo mówienie, że tesla osiąga 1,4 do setki to jakby
    > powiedzieć, że mercedes ma 5 sekund do 100 i wsiąść do A klasy 1,6d;)

    Ile ma do setki P100D? 1,4?? E... chyba nie.

    Ja nie kupuję. W ogóle model S mnie nie interesuje - zapisałem się na Model
    3.

    > Tesla zasadniczo ma niecałe 6 do setki. Jeden specyficzny model tesli ma
    > 2,4 i to tylko kilka razy jak ktoś słusznie zauważył.

    A drugi na liście cenowej, P90D ma może 0,2 więcej niż P100D, więc nie wiem
    skąd u Ciebie teza, że wszystkie tesle mają 6s a tylko P100D mają szybkie
    przyspieszenie.