  • Data: 2018-09-20 13:44:11
    Temat: Re: Tajemniczy flash drive w drukarce HP 3800
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >??? Chyba najbardziej oszczędny język programowania jaki wymyślono.
    >Po to ma odwrotną notacje polską, by oszczędzał pamięć (a przy okazji
    >też miał krótszy kod).

    Ale my nie chcemy programow pisac, tylko ksiazke drukowac :-)

    jak piszesz "31 setlinewidth " to to nie jest najkrotsza forma zapisu.

    Choc w sumie ... w PCL nie wyjdzie wiecej bajtow ?

    >E tam rośnie. Programy piszą ludzie, a jeśli nie rozumieją
    >postsripta,
    >to piszą źle.

    No coz, ja tam pare programow w PS napisalem, za pomocą edytora ASCII,
    ale absolutnie nie twierdze, ze napisalem je lepiej niz inni :-)
    Skoro oni dokladaja mase rozkazow ... to moze jednak wiedza co robia

    Wez ten swoj edytor ksiazek, napisz "Hello World!" i zobacz jaki duzy
    plik PS z tego wyjdzie :-)

    >Taki "zzipowany" PS to się PDF nazywa.

    Tak chyba nie calkiem, bo naswietlarnia przyjmuje PS a nie PDF :-)
    A z kolei acrobat nie chce slyszec o PS.

    J.