  • 201. Data: 2010-05-26 11:41:42
    Temat: Re: Tachografy w samochodach z kratką.
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    to pisze:
    (...)
    > NIE POWINNO być, opodatkowana powinna być jeśli już to pensja, a nie
    > jakieś wyimaginowane korzyści.

    To nie są wyimaginowane korzyści, tylko całkiem realna kwota dodatkowego
    dochodu. Możesz sobie krzyczeć do woli, ale to powinno być opodatkowane
    - jak najbardziej.

    > Po za tym w tych "innych krajach" zwykle
    > można po ludzku odliczać VAT od zakupu auta osobowego, a potem od paliwa,
    > czego już jakoś nie zauważasz.

    Obawiam się, że znów coś Tobie się wydaje - VAT i Porsche z kratką
    do nie są polskie pomysły.

    > Na czym polega ta niesamowita różnica pomiędzy korzystaniem z firmowego
    > auta i z firmowego sracza?

    Zasadnicza - korzystanie z firmowego sracza poza godzinami pracy?
    Sracz w godzinach pracy jest jednym z elementów umożliwiających
    wykonywanie tej pracy, jest więc kosztem.

    > No, ale dobrze, skoro przykład z kiblem jest
    > dla Ciebie zbyt brawurowy to niech będzie laptop. Czy pracownik który
    > weźmie do domu laptopa powinien zapłacić od tego podatek?

    Jeżeli używa go do celów prywatnych to jak najbardziej. Nie zauważasz
    zasadniczej różnicy między kiblem a laptopem? Jeszcze jedno - kibel
    nie jest wcale przykładem brawurowym, jest zwyczajnie idiotyczny.

    > Aha, to sorry, jak było omawiane na pspp to temat zamknięty. Chylę czoła
    > przed Mądrością Usenetu.

    Kiepsko Ci idzie - drwieniem z dyskusji na necie na temat obowiązującego
    prawa nie znikniesz swoich twierdzeń, że takiego nie ma.

  • 202. Data: 2010-05-26 11:57:47
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    ho.pl...

    > Jakby ludzie nie odliczali lewych faktur i niefirmowych wydatków to by
    > pOsły nie kombinowały przy przepisach.

    Poczytaj sobie o eksperymencie w Montanie, kiedy na piec lat zniesiono
    ograniczenia predkosci. Liczba wypadkow spadla, srednia predkosc wcale sie
    nie zmienila, przywrocono bo sporo pieniedzy za mandaty przestalo wplywac do
    budzetu, po czym smiertelnosc na drogach znow skoczyla.

    Jednym slowem - brak kaganca nie oznacza wcale, ze wszyscy zaczna zachowywac
    sie jak dziecko w sklepie ze slodyczami. Kto ma odliczac lewe faktury, i tak
    bedzie odliczal, kto chce normalnie zyc bedzie zyl normalnie bez
    opiekunczego oka zagladajacego mu do dupy, czy przypadkiem firmowych
    dlugposow po odliczeniu VATu nie wynosi do domu.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 203. Data: 2010-05-26 12:05:37
    Od: to <t...@a...xyz>

    WW wrote:

    > Właśnie o to chodzi.. Oni nabyli prawo do tych emerytur wtedy i dziś III
    > RP musi je wypłacać.

    Sami je sobie właściwie przyznali.

    > Jeśli pozwolimy władzy na manipulowanie należnymi emeryturami, to jutro
    > dojdzie do wniosku, że ma za mało kasy i obetnie górnikom

    I bardzo dobrze.

    > potem np.
    > Tobie i mnie.

    Mi nie obetnie bo nie ma praktycznie z czego.

    Nie osłabiaj.

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl

  • 204. Data: 2010-05-26 12:28:05
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-26, kamil <k...@s...com> wrote:

> [...]
    > nie zmienila, przywrocono bo sporo pieniedzy za mandaty przestalo wplywac do
    > budzetu, po czym smiertelnosc na drogach znow skoczyla.

    To nie ma nic wspólnego z płaceniem podatków.

    Naiwnyś.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 205. Data: 2010-05-26 12:38:57
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2010-05-26 11:00, Cavallino pisze:

    > Zmieniła tylko zasady ich wypłacania.

    Właśnie tego państwu nie wolno zrobić.
    Bo kiedyś Tobie zmienia "zasady wypłacania".

    > Z choinki się urwałeś?
    > Przecież cały czas takie prawo ma i często z tego korzysta.

    Właśnie , że nie ma i dlatego mamiąc społeczeństwo "odebraniem komuchom"
    sprawdza, czy przełkniemy zmianę zasad wypłacania emerytury czy tez
    wyjdziemy na ulice.

    > Jak umowa, kogo z kim?

    Twoja z państwem. Ty co miesiąc wpłacasz określony procent swoich
    zarobków, za to po 65 roku życia państwo będzie wypłacało Ci emeryturę w
    ustalonej wysokości.
    I tej ustalonej wtedy wysokości nie można zmieniać w momencie, jak to
    państwo ma się wywiązać z tej umowy.

    > Władza państwowa była wtedy w Londynie

    Była w Warszawie i wszystkie kraję ją uznały.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
    Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

  • 206. Data: 2010-05-26 12:40:01
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2010-05-26 12:05, to pisze:

    > Mi nie obetnie bo nie ma praktycznie z czego.

    Znajdzie sposób, możesz przyjąć to za pewnik.

  • 207. Data: 2010-05-26 12:43:12
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2010-05-26 10:53, to pisze:

    > No i nie działa, co już dostali, to ich.

    Nie, bo umawiali się na wypłatę świadczeń co miesiąc do końca życia a
    nie na wypłacenie w ratach określonej kwoty.

    > Po prostu nie należą im się dodatkowe granty, które kiedyś w zasadzie
    > sami sobie poprzyznawali.

    Przyznawało je państwo w ramach obowiązującego wtedy prawa.
    Dziś zresztą obowiązują podobne zasady. Wszyscy zatrudnieni w tajnych
    służbach i siłowych maja znacznie większe emerytury niż zwykli pracownicy.
    Za kilka lat następni będą im je odbierać mówiąc, ze przyznawali sami
    sobie ?

  • 208. Data: 2010-05-26 12:44:56
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2010-05-26 11:03, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Musi zapłacić 3 składki żeby nabyć praw do zasiłku chorobowego.
    > Plus składki społeczne i zdrowotne.
    > A potem jeszcze wygrać batalię z ZUS który będzie udowadniał, że nigdy
    > działalności nie prowadziła, więc nie podlegała ubezpieczeniu.
    > I będzie faworytem w tym sporze.

    Gadamy o dwóch rożnych rzeczach.
    Szkoda mi czasu

  • 209. Data: 2010-05-26 12:47:08
    Od: WW <w...@v...pl>

    > Naiwnyś.
    >
    > Krzysiek Kiełczewski

    Wcale nie. On ma racje.
    I tego się właśnie władzunia najbardziej boi, że obywatele zrozumieją,
    że coś można bez wszechwładnej władzuni.

  • 210. Data: 2010-05-26 12:57:52
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-26, WW <w...@v...pl> wrote:

    > Wcale nie. On ma racje.
    > I tego się właśnie władzunia najbardziej boi, że obywatele zrozumieją,
    > że coś można bez wszechwładnej władzuni.

    Nie zrozumieją, co najwyżej zrobią rewolucję i zmienią jedną władzę na
    drugą.

    Krzysiek Kiełczewski