  • 191. Data: 2010-05-26 10:41:55
    Temat: Re: Tachografy w samochodach z kratką.
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Ciapul" <c...@g...com> wrote in message
    news:htihrf$jho$1@news.net.icm.edu.pl...

    > A skąd kolego wywnioskowałeś, że wszyscy ci kierowcy, którzy przysnęli
    > jechali dłużej niż 8 godzin? Ilu z nich wracało po przepracowanej nocy do
    > domu, te 5 czy 10km?
    >
    > Rzucasz suche fakty statystyczne, które dopiero po wielkim uogólnieniu
    > mają szansę poprzeć twoje teorie.

    Czesc z pewnoscia.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 192. Data: 2010-05-26 10:43:15
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-05-26 07:49, WW pisze:
    > Nie płaci. Kobieta po urodzeniu i na zasiłku porodowym ma specjalne prawa.
    > Mylisz je z zasiłkiem chorobowym.
    Nie ma żadnego zasiłku porodowego dla prowadzących DG. Zasiłek o którym
    piszesz wynika wprost z _dobrowolnego_ ubezpieczenia chorobowego, które
    może zawrzeć przedsiębiorca.

    Maciek

  • 193. Data: 2010-05-26 10:45:20
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Jakby ludzie nie odliczali lewych faktur i niefirmowych wydatków to by
    > pOsły nie kombinowały przy przepisach.
    Ludzie kradną, więc proponuję, że osły ustanowili prawo, że wszystkich
    się będzie prewencyjnie zamykać na 3 miesiące. Powiedzmy województwami,
    kolejność będzie losowana w wielkiej państwowej loterii :->

    Maciek

  • 194. Data: 2010-05-26 10:53:47
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2010-05-26 10:32, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    > I nie działa wstecz, nikt nie każe oddawać emerytur już pobranych.
    > Zakończono premiowanie za UB w przyszłości.

    Właśnie o to chodzi.. Oni nabyli prawo do tych emerytur wtedy i dziś III
    RP musi je wypłacać.
    Jeśli pozwolimy władzy na manipulowanie należnymi emeryturami, to jutro
    dojdzie do wniosku, że ma za mało kasy i obetnie górnikom, potem np.
    Tobie i mnie.
    Umowa emerytalna jest święta, bo to umowa miedzy państwem a obywatelem i
    bez zgody obu zainteresowanych stron zmieniać jej nie wolno.

    > Zupełnie nie o to chodzi.
    > To nie jest kara, tylko brak nagrody za działalność w UB.
    > Dostają tyle, ile inni emeryci którzy pracowali w tym samym czasie.

    Oni zawarli inna umowę z państwem i się z niej wywiązali. Teraz czas na
    państwo.
    To nie jest nagroda, tylko prawnie należne świadczenia.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
    Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

  • 195. Data: 2010-05-26 10:53:54
    Od: to <t...@a...xyz>

    WW wrote:

    > Ale prawo nie może działać wstecz.

    No i nie działa, co już dostali, to ich.

    > Więc udowodnij, co przeskrobali i masz moje pełne poparcie dla surowych
    > wyroków. Ale nie masz go dla łamania prawa, choćby z
    > najszlachetniejszych pobudek.

    Po prostu nie należą im się dodatkowe granty, które kiedyś w zasadzie
    sami sobie poprzyznawali.

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl

  • 196. Data: 2010-05-26 10:54:42
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2010-05-26 10:40, Maciek pisze:
    > Praktycznie, czy teoretycznie?

    > Podstawa do zasiłku chorobowego

    To nie zasiłek chorobowy tylko porodowy.!!!!!

  • 197. Data: 2010-05-26 10:56:02
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2010-05-26 10:43, Maciek pisze:
    > Nie ma żadnego zasiłku porodowego dla prowadzących DG. Zasiłek o którym
    > piszesz wynika wprost z _dobrowolnego_ ubezpieczenia chorobowego, które
    > może zawrzeć przedsiębiorca.

    Dokładnie o tym mówię cyt "zadeklarowanej kwoty".
    Deklaruje maksymalną, płaci pierwsza składkę, rodzi i zawiesza firmę.

  • 198. Data: 2010-05-26 11:00:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Właśnie o to chodzi.. Oni nabyli prawo do tych emerytur wtedy i dziś III
    > RP musi je wypłacać.

    No i wypłaca.
    Zmieniła tylko zasady ich wypłacania.
    Pewnie stało się tak z kilka razy po upadku komuny.
    Inaczej dostawaliby jakieś śmieszne grosze.

    > Jeśli pozwolimy władzy na manipulowanie należnymi emeryturami

    Z choinki się urwałeś?
    Przecież cały czas takie prawo ma i często z tego korzysta.

    > Umowa emerytalna jest święta

    Jak umowa, kogo z kim?
    Niech idą do swoich byłych pracodawców z którymi się umawiali.

    > Oni zawarli inna umowę z państwem

    Nie z państwem.
    Sami z sobą.

    Władza państwowa była wtedy w Londynie i UB-cy na 100% się z nią nie
    umawiali.

  • 199. Data: 2010-05-26 11:01:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > To nie zasiłek chorobowy tylko porodowy.!!!!!

    Mylisz się.
    W czasie ciąży jest to zasiłek chorobowy, a po porodzie macierzyński, w
    wysokości zasiłku chorobowego.

  • 200. Data: 2010-05-26 11:03:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Dokładnie o tym mówię cyt "zadeklarowanej kwoty".
    > Deklaruje maksymalną, płaci pierwsza składkę, rodzi i zawiesza firmę.

    Musi zapłacić 3 składki żeby nabyć praw do zasiłku chorobowego.
    Plus składki społeczne i zdrowotne.
    A potem jeszcze wygrać batalię z ZUS który będzie udowadniał, że nigdy
    działalności nie prowadziła, więc nie podlegała ubezpieczeniu.
    I będzie faworytem w tym sporze.