  • 111. Data: 2010-05-25 13:06:05
    Temat: Re: Tachografy w samochodach z kratką.
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > http://sylwinkas.wrzuta.pl/audio/66Z13bOBXlC/modlitw
    a_polaka_dzien_swira

    > Najlepszy komentarz :)

    piękne, doskonałe słowem komentarza:D
    dawno oglądałem ten film ale to świetny fragment

  • 112. Data: 2010-05-25 13:10:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:

    > jak masz prawo odliczyc vat kapcia to odliczasz 22% vat i 18% z kwoty
    > netto (100)
    >
    > jak nie masz prawo odliczyc vatu kapcia to wyjdzie ci 0 z odliczenia vatu
    > i 18% z kwoty 122

    O tym pisałem.
    Czyli w sumie ponad 18% drożej.
    Jak muszę pojechać do klienta którego serwisuję (swoją wiedzą) to dzięki
    państwu kosztuje mnie to 18% więcej niż powinno.
    O tyle więcej płacę BEZPRAWNIE państwu w VAT (bo to jest mój rzeczywisty
    koszt).

    Więc jak mi jeden komuch z drugim komuchem nawija, że jak mnie się okrada
    jest ok, ale jak próbuję odzyskać CZĘŚĆ tego co moje jadąc tym samym autem
    do sklepu po zakupy (zamiast kupując drugie), to wtedy jestem złodziejem, to
    nic tylko w pysk takiego strzelić.

  • 113. Data: 2010-05-25 13:13:43
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    to pisze:

    > Żeby to było takie proste. Jeśli zapłacisz mniej podatku to więcej
    > zainwestujesz i niebawem zapłacisz go więcej.

    Tak, tak, już widzę te zwiększone inwestycje. Najczęściej to jest
    jeszcze większy wrzask, ze państwo chce znowu więcej, a ja chciałem
    znowu zainwestować...

    > W innym przypadku możesz nawet zbankrutować.

    No cóż, to też bywa opłacalne.

    > I co wtedy jest okradaniem?

    Podobnie.

  • 114. Data: 2010-05-25 13:18:49
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Kiciński" <k...@t...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:htehpl$npq$1@news.onet.pl...

    > Niby tak, ale... skoro za pakiet medyczny muszę zapłacić podatek, bo to
    > niby mój dochód, to chyba za taki bonus jak samochód też by wypadało...
    > Ale nich ci będzie, że ten samochód to takie samo narzędzie pracy jak
    > laptop czy komórka. Mnie bardziej wkurza, jak ktoś ma mały biznesik, a
    > cała rodzina jeździ "służbowymi" i nabija koszty.

    Mnie nie wkurza :)
    Ale Cie rozumiem jak bym z tego nie korzystał tez by mnie wkurzało hihihihi

  • 115. Data: 2010-05-25 13:20:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Może warto dodać, że w UE trwają prace nad przepisem nakazującym
    > wyposażanie nowych samochodów w "czarne skrzynki", do których w czasie
    > kontroli drogowej będzie miała dostęp policja. Inny wariant zakłada, że
    > taka skrzynka sama prześle przez satelitę informacje o tym gdzie i jak
    > szybko dany pojazd się poruszał.

    a po co?
    bedziesz mial gps z odpowiednia mapa i po prostu nie pojedziesz szybciej niz
    max dozwolona na danym odcinku, bo ci na to komputer pokladowy nie pozwoli
    :), wszyscy zaczna wtedy przepisowo jezdzic ;)

  • 116. Data: 2010-05-25 13:20:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >>
    > Mnie nie wkurza :)
    > Ale Cie rozumiem jak bym z tego nie korzystał tez by mnie wkurzało

    Na tej zasadzie nas mogą wkurzać płatne urlopy (i to w koszty wrzucane),
    odprawy, 13 i 14 pensje i te wszystkie inne cude, które etatowcy nienależnie
    dostają często dzięki naszym podatkom.

  • 117. Data: 2010-05-25 13:22:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

    > Tak, tak, już widzę te zwiększone inwestycje. Najczęściej to jest
    > jeszcze większy wrzask, ze państwo chce znowu więcej, a ja chciałem
    > znowu zainwestować...

    To, ze Ty czegoś nie widzisz nie oznacza, że czegoś nie ma.

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl

  • 118. Data: 2010-05-25 13:24:19
    Od: "Raf :-)" <r...@N...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 25 May 2010 13:13:43 +0200, Artur 'futrzak' Maśląg napisał(a):

    > Tak, tak, już widzę te zwiększone inwestycje. Najczęściej to jest
    > jeszcze większy wrzask, ze państwo chce znowu więcej, a ja chciałem
    > znowu zainwestować...

    No pewnie masz racje!

    Jak ktoś zarobi więcej pieniędzy, to szybko je zje, i nikt na tym nie
    skorzysta?

    Pomyślałeś, o tym, co taki "burżuj" i "wyzyskiwacz" zrobi z dodatkowymi
    pieniędzmi?

    Nie, nie da ich menelowi spod budki z piwem (od tego mamy państwo i system
    opieki społecznej). On zatrudni sobie pana Józka, który mu ogródek
    przekopie, panią Kasię, która mu dom posprząta, pójdzie do knajpy, gdzie go
    obsłuży jakaś kelnerka (ona też chce żyć, a jak ludzi nie będzie stać na
    knajpy, to nie będzie miała pracy). Nawet jeżeli nie zainwestuje w nowy
    samochód (mechanicy też chcą jeść) albo linie do produkcji dziabągów
    podłużnych (robotnicy też mają swoje rodziny), to zainwestuje je w swoje
    dobre samopoczucie, dzięki któremu wymyśli nowy sposób zarobienia
    pieniędzy.

    A jak zarobi więcej pieniędzy, to szybko je zje i nikt na tym nie
    skorzysta?

    Pomyślałeś, o tym, co taki "burżuj" i "wyzyskiwacz" zrobi z dodatkowymi
    pieniędzmi? .....

    i tak w kółko...

    No dobrze, to tyle darmowej lekcji ekonomii w wersji dla przedszkolaków.

    Raf :-)

  • 119. Data: 2010-05-25 13:29:08
    Od: "Raf :-)" <r...@N...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 24 May 2010 20:50:16 +0200, Marcin Kiciński napisał(a):

> [...]
    > laptop czy komórka. Mnie bardziej wkurza, jak ktoś ma mały biznesik, a
    > cała rodzina jeździ "służbowymi" i nabija koszty.

    A mnie wkurza to, że masz co roku urlop, za który Ci płacą (czyli płacą za
    nicnierobienie), a jak ja nie pracuję, to mi klienci nie płacą. A potem,
    jak mam coś kupić/załatwić w Twoim miejscu pracy, to mi to Twoje
    nicnierobienie doliczają do rachunku!

    To jest dopiero kradzież i oszustwo!

    Raf :-)

  • 120. Data: 2010-05-25 13:31:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Raf :-)" <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pieniędzmi? .....
    >
    > i tak w kółko...
    >

    > No dobrze, to tyle darmowej lekcji ekonomii w wersji dla przedszkolaków.

    Nie dotrze.
    Zazdrość straszna rzecz.
    Jak taki gość, co to sam coś zarobił w SWOJEJ firmie, może coś z tego mieć?

    Przecież powinien ZA DARMO dać biedniejszym (w tym temu bezrobotnemu
    kandydatowi na ogrodnika czy pomoc domową), a nie kazać im pracować na swoje
    pensje.
    To, że przy okazji dystrubucji tej samej kasy przez system podatkowy,
    ZAMIAST tego "burżuja", który sam na swoją kasę zapracował, obłowią się
    GŁÓWNIE różnej maści politycy i biurokraci, w ilości ze 100 razy większej
    niż ten jeden "burżuj", a kasa która trafi do tych biednych to będą jakieś
    ochłapy, też dla niektórych jest ponad możliwości ich umysłu.