  • 121. Data: 2010-05-25 13:32:25
    Temat: Re: Tachografy w samochodach z kratką.
    Od: Miecio <m...@w...pl>

> [...]
    > nie różni się do wożenia dupy Wiśniewskiego na etacie do hipermakretu.
    > niezrozumiałe jest dlaczego Wiśniewski ma gorzej _TYLKO_ dlatego że
    > pracuje w innej formie niz Kowalski. Pamiętaj, że nie każdy prowadzacy
    > działalnośc jest od razu lepszy od tego na etacie. Niektórzy pracują na
    > etatach bo _nie muszą_ sprzedawać skarpetek na targu i być biznesmenami,
    > po prostu mają umiejętności ktore lepiej im sprzedać na etacie. Czemu na
    > starcie muszą mieć większe obciążenia podatkowe w prywatnych sferach
    > życia? To jest jakaś kara za nie posiadanie działalności?

    To jeszcze raz zapodam:
    http://sylwinkas.wrzuta.pl/audio/66Z13bOBXl/modlitwa
    _polaka_dzien_swira

  • 122. Data: 2010-05-25 13:32:53
    Od: Miecio <m...@w...pl>

> [...]
    > starcie muszą mieć większe obciążenia podatkowe w prywatnych sferach
    > życia? To jest jakaś kara za nie posiadanie działalności?

    http://sylwinkas.wrzuta.pl/audio/66Z13bOBXlC/modlitw
    a_polaka_dzien_swira

  • 123. Data: 2010-05-25 13:35:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    Cavallino wrote:

    > Nie dotrze.
    > Zazdrość straszna rzecz.
    > Jak taki gość, co to sam coś zarobił w SWOJEJ firmie, może coś z tego
    > mieć?

    Ciekawe, że nie przeszkadza im brak możliwości odliczaniu VAT od paliwa
    dla firmowych aut osobowych, co jest po prostu kuriozum i zwykłym
    skandalem. W efekcie przedsiębiorca musi zapłacić ten VAT dwukrotnie.

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl

  • 124. Data: 2010-05-25 13:38:19
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-05-25 10:02, J.F. pisze:
    > I nic nie trzeba wysylac do centrali - dwie szczeliny, w jedna
    > wsuwasz PJ, w drugie karte kredytowa,
    > i albo sie auto zatrzymuje ze wzgledu na przekroczony limit
    > kredytowy, albo zeby kierowca mogl wysypac scinki po PJ
    > uniewaznionym za punkty :-)
    No! W wersji 2 samochód sam odwiezie niewypłacalnego delikwenta na
    przymusowe prace przy budowie sieci autostrad (piszę 'sieci', czyli w
    sumie skrzyżowania autostrady północ-południe ze wschód-zachód, bo
    więcej nie trzeba będzie ;-))

    Maciek

  • 125. Data: 2010-05-25 13:38:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    WW wrote:

    > Właśnie owo prawo nas wszystkich jednako obowiązujące.

    Pitu, pitu. Menela gówno obowiązuje, bo i tak nic nie zarabia i nic nie
    ma.

    > Która co cwańsi właśnie manipulują, zaliczając w koszta jej działalności
    > rzeczy i działania nie mające z nią nic wspólnego.

    A dlaczego nie można odliczać VAT od paliwa dla aut osobowych? Może na
    ten temat się wypowiesz?

  • 126. Data: 2010-05-25 13:40:02
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2010-05-25 12:49, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie na tym polega Twój błąd.
    > Uważasz, ze okradanie przez państwo jest ok.
    >
    > Wisi mi jakie sobie państwo uchwali prawo,

    A nie powinno. I dlatego będziesz jadąc na wakacje zmieniał tarczki
    tachografów :-P

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
    Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

  • 127. Data: 2010-05-25 13:40:28
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2010-05-25 12:58, KJ Siła Słów pisze:

    > a ja tam nie wiem, ale mi sie bardzo podoba takie niemieckie powiedzenie:
    >
    > "Nie kradnij ! Państwo nie toleruje konkurencji na swoim terenie"
    >
    > KJ

    Dlatego ja nie bronie państwa ale prawa.

  • 128. Data: 2010-05-25 13:43:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A nie powinno.

    A państwo nie powinno mnie okradać.
    Jemu to wisi, więc czemu ja miałbym drugi policzek nadstawiać?

  • 129. Data: 2010-05-25 13:44:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Dlatego ja nie bronie państwa ale prawa.

    Nie bronisz prawa.
    Chyba że mówisz o prawie państwa do okradania własnych obywateli.

  • 130. Data: 2010-05-25 13:45:17
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-05-25 13:24, Raf :-) pisze:
    > Nie, nie da ich menelowi spod budki z piwem (od tego mamy państwo i system
    > opieki społecznej). On zatrudni sobie pana Józka, który mu ogródek
    > przekopie, panią Kasię, która mu dom posprząta,
    Ba! Pan Józek z panią Kasią pewnie też by podatki zapłacili, gdyby nie
    to, że muszą zatrudnić się na czarno, bo burżuj nie jest w stanie
    zapłacić im tyle, żeby na ZUS'y i inne pierdoły starczyło, bo sam już te
    ZUS'y i inne pierdoły popłacił :->

    Maciek