    From: "Raf :-)" <r...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tachografy w samochodach z kratką.
    Date: Tue, 25 May 2010 13:24:19 +0200

    Dnia Tue, 25 May 2010 13:13:43 +0200, Artur 'futrzak' Maśląg napisał(a):

    > Tak, tak, już widzę te zwiększone inwestycje. Najczęściej to jest
    > jeszcze większy wrzask, ze państwo chce znowu więcej, a ja chciałem
    > znowu zainwestować...

    No pewnie masz racje!

    Jak ktoś zarobi więcej pieniędzy, to szybko je zje, i nikt na tym nie
    skorzysta?

    Pomyślałeś, o tym, co taki "burżuj" i "wyzyskiwacz" zrobi z dodatkowymi
    pieniędzmi?

    Nie, nie da ich menelowi spod budki z piwem (od tego mamy państwo i system
    opieki społecznej). On zatrudni sobie pana Józka, który mu ogródek
    przekopie, panią Kasię, która mu dom posprząta, pójdzie do knajpy, gdzie go
    obsłuży jakaś kelnerka (ona też chce żyć, a jak ludzi nie będzie stać na
    knajpy, to nie będzie miała pracy). Nawet jeżeli nie zainwestuje w nowy
    samochód (mechanicy też chcą jeść) albo linie do produkcji dziabągów
    podłużnych (robotnicy też mają swoje rodziny), to zainwestuje je w swoje
    dobre samopoczucie, dzięki któremu wymyśli nowy sposób zarobienia
    pieniędzy.

    A jak zarobi więcej pieniędzy, to szybko je zje i nikt na tym nie
    skorzysta?

    Pomyślałeś, o tym, co taki "burżuj" i "wyzyskiwacz" zrobi z dodatkowymi
    pieniędzmi? .....

    i tak w kółko...

    No dobrze, to tyle darmowej lekcji ekonomii w wersji dla przedszkolaków.

    Raf :-)