  • Data: 2015-01-30 01:13:07
    Temat: Re: Tablet z GPS bez GSM jako nawigacja samochodowa?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Tom N" <8...@5...194931.invalid> wrote in message
    news:150129.194931.pme+pms+pmtg.1.56@int.dyndns.org.
    invalid.150129.invalid...
    > Pszemol w

    > Nie, zamontowane 9" ;P

    Ciekawe - dzięki za odpowiedź - właśnie mi chodzi o relacje z 1 ręki :-)

    > Bezpośrednio z aku

    > Bateria na allegro poszła za 20 dychy, więc jej w tablecie nie ma

    O... :-) to ciekawe.

    > patrz wyżej

    > patrz wyżej

    Patrzę wyżej i nie widzę odpowiedzi na moje pytanie...
    Jak robisz że ekran tableta włacza się automatycznie
    gdy włączysz samochód ze stacyjki skoro bateria jest
    na stałe wyjęta i zamiast niej używasz aku samochodu?

    > Dlaczego z telefonem?
    > I jaka technologia łączenia Cię interesuje?

    > Aaaa, czyli łajfaj, ale pytanie dlaczego z telefonem...

    Telefon, mifi czy co tam innego - nieważne.
    Ważne że tablet tani, więc własnego modemu GSM nie ma.

    > Musku nie musi Ci wyłaczać...?

    Musku?

    > Czyli ukryta reklama -- cały Pszemol, i jeszcze ten cross bez futa

    Reklama czego? Przecież nie sprzedaję tabletów...

    Cross bez futa, jak najbardziej. Bo tak chciałem.

    > Po polsku "jeżeli" nie "jak" :O

    No fajowo.

    > CROSS: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody,pl.misc.telefo
    nia.gsm
    > FUT: pl.misc.samochody

    ignored!