  • 11. Data: 2002-11-26 20:22:10
    Temat: Re: "Ta neostrada to wielki niewypal"
    Od: "Jacek Orlowski" <J...@O...Com.SpamRemove>

    Użytkownik <c...@z...net>
    napisał w wiadomości news:3de24416.10174030@news.futuro.pl...

    [...]
    > numery IP DNSów (podane gleboko w jakims podkatalogu na plycie CD)
    > moga nagle sie stac nieaktualne po zarejestrowaniu uzytkownika i ze to
    > (brak aktualnych IP dla DNS) wystarcza, zeby nie dalo sie kolejnym
    > razem nawiazac polaczenia PPPoE (!)...

    Może średnio się znam ale co ma DNS do PPPoE ?
    Czy nie jest tak ze wartwa IP czy jakto tam nazwac staje sie aktywna
    dopiero _po_ nawiazaniu polaczenia PPP ?

    Pozdrawiam
    jO.

  • 12. Data: 2002-11-26 20:22:58
    Od: Marek Moskal <m...@i...p-l>

    Wojciech Wielogorski napisal(a) [26 Nov 2002]:

    > to nie skandal, to Cisco. niezbyt madrze zaimplementowane ;-)

    Chciales napisac "Lucent":
    http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,34520,1164816.htm

    (moskit-at-irc.pl)

  • 13. Data: 2002-11-27 16:00:53
    Od: c...@z...net

    On Tue, 26 Nov 2002 20:22:10 +0000 (UTC), "Jacek Orlowski"
    <J...@O...Com.SpamRemove> wrote:

    >Może średnio się znam ale co ma DNS do PPPoE ?
    >Czy nie jest tak ze wartwa IP czy jakto tam nazwac staje sie aktywna
    >dopiero _po_ nawiazaniu polaczenia PPP ?

    wiesz...
    tez tak myslalem do momentu, jak zobaczylem na wlasne oczy, iz:

    a) PPPoE nie chcial mi nawiazac polaczenia, po drugiej stronie sprzet
    tepsy odpowiadal "i dont like you"... i tak bylo przez wiele wiele
    godzin (proby nawiazania polaczenia co 2 minuty)
    b) wystarczyla nonsensowna zmiana IP dnsów wpisanych w
    /etc/resolv.conf (z tych podanych w dokumentacji neostrady na zwykle
    "tepsiane"), zeby przy nastepnej próbie polaczenia zostalo ono
    nawiazane i zostal nadany IP... (i byl potem nadawany przy kazdej
    kolejnej zabawie w uruchamianie PPPoE)

    wiem, ze to bez sensu, ale od tego, co mialem w resolv.conf zalezalo,
    czy PPPoE (i pppd) nawiazywaly polaczenie z tepsa, czy nie...)

    moze ma to cos wspólnego ze skladnia u...@n...pl ? (tzn. ze host
    neostrada.pl przy logowaniu sie do sieci jest resolvowany) ?

    --
    __________ ___ ___ ___ ___ _ ____ ___________________________
    190cm 86kg | _| , | , | '_| ||___ #poznan #fidonet 2:482/64

  • 14. Data: 2002-11-27 16:01:12
    Od: "Wojciech Wielogorski" <r...@e...pl>

    "Marek Moskal" <m...@i...p-l> wrote in message

    > Chciales napisac "Lucent":
    > http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,34520,1164816.htm
    nie, chcialem napisac Cisco, bo w temacie watku jest "neostrada". oczywiscie
    neostrada+ dziala na Lucencie.

    pzdr

  • 15. Data: 2002-11-27 16:01:56
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Wojciech Wielogorski" <r...@e...pl> wrote in news:arubcn$pl3$1
    @news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > to nie skandal, to Cisco. niezbyt madrze zaimplementowane ;-)

    Raczej Lucent i Siemens...

    W.

  • 16. Data: 2002-11-28 16:47:06
    Od: Marek Moskal <m...@i...p-l>

    Wojciech Wielogorski napisal(a) [27 Nov 2002]:

    > nie, chcialem napisac Cisco, bo w temacie watku jest "neostrada".
    > oczywiscie neostrada+ dziala na Lucencie.

    Przepraszam - z tego co zauwazylem wiele osob nie rozroznia tych uslug.
    "Neostrada" jest jednoznaczna z "DSL od TPSA".

    Ta bez plusa (stara) dziala na Cisco, ale problemy sa z plusem (nowa),
    ktora jest na Lucencie.

    --
    (moskit-at-irc.pl)

  • 17. Data: 2002-11-28 16:47:10
    Od: Marek Moskal <m...@i...p-l>

    napisal(a) [27 Nov 2002]:

    > moze ma to cos wspólnego ze skladnia u...@n...pl ? (tzn. ze host
    > neostrada.pl przy logowaniu sie do sieci jest resolvowany) ?

    Chyba nie. Nazwa uzytkownika typu "user@domena" to tylko konwencja. ZTCW
    "domena" to tylko identyfikator-nazwa uslugi, nie ma ona bezposredniego
    zwiazku z DNSem.

    --
    (moskit-at-irc.pl)

  • 18. Data: 2002-11-28 16:47:20
    Od: User VATAZHKA <v...@l...localdomain>

    > Może średnio się znam ale co ma DNS do PPPoE ? Czy nie jest tak ze
    > wartwa IP czy jakto tam nazwac staje sie aktywna dopiero _po_ nawiazaniu
    > polaczenia PPP ?

    Nie do końca, Microsoft jak zwykle wie lepiej i negocjację adresów IP
    DNS-ów wepchnął do PPP. Ale to tylko taka sobie ciekawostka ;)

    --
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur.

  • 19. Data: 2002-11-28 16:47:33
    Od: Marek Gutkowski <h...@b...spirs.jest.piekna.pl>

    W artykule <arvs3i$gsk$1@news.tpi.pl> Maciej Bebenek napisał(a):

    > Wiedza. I co z tego? Regulamin swiadczenia uslug nie przewiduje niczego
    > obligatoryjnego, oprocz zaplaty za fakture, nawet niedostarczona
    Dzisiaj kobieta w infolinii powiedziała mi, że za każdy dzień, w którym
    przez 12 godzin nie ma dostępu odlicza się 1/30 opłaty abonamentowej.
    Trzeba ino napisać pismo.

    --
    //Too drunk. Fix later.
    Hobbit <h...@b...spirs.jest.piekna.pl>

  • 20. Data: 2002-11-30 20:51:12
    Od: "Jan Konador" <k...@w...edu.pl>

    Użytkownik "Marcin Miłkowski" <m...@s...niam.niam.pl> napisał

    > A poza tym na razie jedyna rada - jak najrzadziej się rozłączać, bo
    > problemy sprawia mechanizm uwierzytelniania i automatycznej konfiguracji
    > połączenia.

    No nie wiem. Jak się nie rozłączysz to transfer i tak pada (przynajmniej w
    moim przypadku)
    Jani