eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polip"Ta neostrada to wielki niewypal" › Re: "Ta neostrada to wielki niewypal"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!uw.edu.pl!news.nask.
    pl!news.internetia.pl!newsfeed.gazeta.pl!virgin!moderators!sal
    From: "Jacek Orłowski" <J...@O...Com.SpamRemove>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: "Ta neostrada to wielki niewypal"
    Date: Wed, 4 Dec 2002 14:12:52 +0000 (UTC)
    Organization: Korbank Sp. z o.o. - http://www.korbank.pl/
    Lines: 31
    Approved: s...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <asl27m$17rl$1@News.K.PL>
    References: <arqisj$n4u$1@news.tpi.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <arvs3i$gsk$1@news.tpi.pl> <s...@d...dom.moveo.pl>
    <as7b74$28l$1@opat.biskupin.wroc.pl>
    <s...@d...dom.moveo.pl>
    NNTP-Posting-Host: virgin.gazeta.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: virgin.gazeta.pl 1039011172 14903 10.201.6.118 (4 Dec 2002 14:12:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Dec 2002 14:12:52 +0000 (UTC)
    X-Original-Date: Wed, 4 Dec 2002 15:03:29 +0100
    X-Original-NNTP-Posting-Host: im-p2-150.vogel.pl
    X-Original-X-Trace: News.K.PL 1039010873 40821 195.116.104.150 (4 Dec 2002 14:07:53
    GMT)
    X-Original-X-Complaints-To: a...@K...PL
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Dec 2002 14:07:53 +0000 (UTC)
    X-Original-X-Priority: 3
    X-Original-X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Original-X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-Original-X-MSMail-Priority: Normal
    X-Moderator: Przemyslaw Maciuszko <sal#irc.pl>
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2002.08.08
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:55365
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Marek Gutkowski" napisał w wiadomości
    news:slrnauim28.tv.hobbit@drone.dom.moveo.pl...

    > > U mnie np. w tej chwili DSL nie dziala 9'a dobe od zgloszenia.
    >
    > To dzwoń! Ja zaczynam dzwonić koło trzeciej godziny i po pół dnia zna
    > mnie cały helpdesk. Po jakimś czasie można się dostać do kogoś wyżej,
    > opieprzyć, odczekać, opieprzyć, i zaczynają gadać z sensem. Przynajmniej
    > można się dowiedzieć kiedy zacznie działać.

    Za kilka godzin minie okrągłe 14 dni przestoju mojego DSL'a.

    Z tym dzwonieniem to tak nie za bardzo bo jedyny efekt to poglębienie
    mojej frustracji - ostatnio sie dowiedzialem ze moge skarge zlozyc
    do Dyrektora Okregu TPSA.

    Rozmawialem nie raz z technikami, ich kierownikami, kontaktowalem sie z
    moim konsultantem w TPSA i jeszcze na kilka innych sposobów.
    Diagnoza TPSA jest taka (zajelo im to tydzien) ze problemem jest karta DSLAN
    na mojej centrali i sprawa zostala przekazana do Lucenta. Niestety _nikt_
    nie potrafi okreslic nawet przyblizonego terminu naprawy.

    Jak dla mnie to jest skandal i granda. TPSA nie zachwuje nawet sladowych
    przejawow checi naprawy a kazdy stosuje spychologie. Warszawa na Wroclaw
    i vice versa.

    Swoja droga to bardzo ciekawe z tym DSLAN poniewaz na mojej centrali jestem
    jedynym abonentem DSL'a. Jest tez tam podlaczona 1 Neostrada.

    Pozdrawiam
    jO.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: