  • Data: 2002-12-06 07:21:12
    Temat: Re: "Ta neostrada to wielki niewypal"
    Od: "Stefan Z." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 4 Dec 2002 13:37:57 +0000 (UTC), "Adam Szendzielorz"
    <a...@N...konta.pl> napisal(a):

    >Lepiej kaz pokasowac kazyy ;) ludziom, a nie narzekaj na transfery :-)

    Z Kazą u mnie nie ma żadnych problemów - to są rozsądni ludzie.
    Zresztą wszyscy wiedzą, że biada temu kto w dzień się rozepcha. :-)
    To nie ma większego i odczuwalnego związku z MTU - jak było cieniutko
    - to po prostu sumaryczny ruch był liczony w B/s, ściągać(jak
    oczywiście wlazłeś już na jakąś stronkę) to mogłeś też i do 50KB/s. A
    teraz nic nikt nie zmieniał, a od 3.12 internet chula całkiem
    przyzwoicie - powiedziałbym nawet, że tak jak powinien - nie mam
    większych zastrzeżeń. Coś grzebali 4.12 w Krakowie - nie pogorszyło
    się :-) Jak internet chodzi to i człowiek ma lepszy humor :-)

    Pozdrawiam!
    Stefcio Z.