  • 21. Data: 2014-01-24 11:47:01
    Temat: Re: TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Naprawdę potrzebujesz leczenia i to na oddziale zamkniętym. "Reklamy dla
    > rozrywki".
    Oczywiście, że tak.
    1.Istnieją reklamy uczące, informujące, pokazujące całkiem nowy nieznany
    produkt. Tak było np . z wyłącznikiem światła na pilota telewizyjnego jakieś
    15 lat temu.
    2. Istnieją reklamy społeczne, o tym nie będę pisać , bo to polityka.

    3. Isynieją wreszcie reklamy typowe, promujące jakiś produkt.
    Te reklamy mogą być
    -okropne (kipiące agresją, oparte o zasadę, byle zapamiętał, czym więcj
    szoku, tym lepiej zapamięta);
    -prezentujące produkt (typowe dla wizira - popatsz jak dobże wyprał);
    -reklamy rozrywkowe, będące faktycznie sceną z filmu , zwykle pogodną , nie
    koniecznie związaną tematycznie z produktem (np - małe szyby?
    Szybki; -ulubiony film? Szybcy i wściekli
    -. Samogłoska);
    Te ostatnie są najlepsze i są to reklamy "dla rozrywki".

    > Trzeba być albo skończonym debilem, osobą niedorozwinięta umysłowo albo
    > tobą, żeby w ogóle wpaść na taka koncepcję

    NIe masz pojęcia o rynku reklamowym.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' program dietetyczny Ananas1_3a

  • 22. Data: 2014-01-24 11:50:49
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Stacje prywatne sobie radzą bo potrafią zarządzać finansami, bo
    > inaczej by zbankrutowali.

    Stacje prywatne radzą sobie bo są dofinansowywane pszez obcy kapitał, oraz
    dlatego, że nadają reklamy kture nie każdej innej tv pszejdą. Ja np nie
    znoszę reklam o pogżebah, wykożystują one naiwość satszego pokolenia. Za co
    mam to oglądać? Potrącili by z podatku te x% i żyjmy bez tego wciskania
    ciemnoty.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' program dietetyczny Ananas1_3a

  • 23. Data: 2014-01-24 12:11:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 24 Jan 2014 11:47:01 +0100 osobnik zwany Stokrotka
    napisał:

    > NIe masz pojęcia o rynku reklamowym.

    bo przecież firmy wydają miliony na reklamy tylko po to by Stokrotka
    mogła się pośmiać.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 24. Data: 2014-01-24 12:12:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 24 Jan 2014 11:50:49 +0100 osobnik zwany Stokrotka
    napisał:

    > Stacje prywatne radzą sobie bo są dofinansowywane

    a z czego dofinansowywany jest obcy kapitał?

  • 25. Data: 2014-01-24 12:17:42
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-01-23 20:55, Stokrotka pisze:
    > Nie powinno być abonamentu,
    > reklamy powinny być dla rozrywki , a nie w celu utszymania TVP.
    > TVP powinna być utszymywana z podatku, jako dobro narodowe.
    > W jakiejś ustawie powinno być zapisane, że taki a taki procent podatku
    > ma iść na TVP, i koniec.
    > Kilka godzin rocznie zyska każdy płacący abonament (nie będzie o tym
    > myślał, wypełniał, stał w kolejce).

    Tak powinno byc ze wszytkim, a nie jest. Bo inaczej trzeba by
    zlikwidowac kupe niepotrzebnych instytucji w których przeciez pracuja
    jacys ludzie z politycznego nadania. No i jeszcze kwestia czysto
    marketingowa: jak po przerzuceniu wszystkich parapodatków w podatek
    dochodowy biedny zjadacz chleba dowie sie, ze płacił podatki jak bogacz
    w Szwecji to sie moze niezle wkurzyc.

    --
    @foe_pl

  • 26. Data: 2014-01-24 12:28:28
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2014-01-24 11:47, Stokrotka pisze:

    > 1.Istnieją reklamy uczące, informujące, pokazujące całkiem nowy nieznany
    > produkt.

    podaj choć jeden przykład reklamy, która "nie ryje bani",
    emitowanej w polskiej tv

  • 27. Data: 2014-01-24 12:40:03
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2014-01-24 11:50, Stokrotka pisze:

> [...]
    > nie znoszę reklam o pogżebah, wykożystują one naiwość satszego
    > pokolenia. Za co mam to oglądać? Potrącili by z podatku te x% i żyjmy

    nie wiem co bierzesz, ale widzę że działa.
    guzik mnie obchodzi, że tv którą oglądam jest dofinansowana innym
    kapitałem. jak chcę oglądać to płacę, nie chcę - nie płacę.
    reklamy są wszędzie te same, zarówno w publicznej i prywatnej,
    tyle że na publiczną mamy płacić bez względu czy tam się to podoba
    czy nie. a ja nie mam zamiaru oglądać seriali dla cofniętych
    w rozwoju i tym samym utrzymywać pseudo aktorków i redaktorków.

  • 28. Data: 2014-01-24 12:42:39
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 24.01.2014 12:40, pawell32 wrote:

> [...]
    > czy nie. a ja nie mam zamiaru oglądać seriali dla cofniętych
    > w rozwoju i tym samym utrzymywać pseudo aktorków i redaktorków.

    chcesz zniszczyc misje????? ;D

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 29. Data: 2014-01-24 12:56:05
    Od: Ronald Kuczek <k...@k...pl>

    On 01/23/2014 08:00 PM, hikikomorisan wrote:

    > "Wprowadzenie opłaty audiowizualnej w wysokości 10 zł i wyłączenie
    > reklam oznacza ograniczenie Telewizji Polskiej o dwie trzecie - uważa
    > prezes TVP Juliusz Braun. Według niego telewizja publiczna bez reklam
    > się nie utrzyma."
    >

    > http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

    > no dobra, jestem sklonny placic trzydziesci zlotych, ale ma nie byc
    > reklam i polowa durnych odmozdzaczy ma zniknac
    >

    > znajac zycie wzieliby trzy dyszki i reklamy puszczali dalej

    A niech sobie zakodują sygnał i sprzedają dekodery chętnym do oglądania.
    10,20 czy 100 na miesiąc - wszystko mi jedno, nie jestem zainteresowany.

    RK

  • 30. Data: 2014-01-24 15:00:57
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > podaj choć jeden przykład reklamy, która "nie ryje bani",
    > emitowanej w polskiej tv

    Nie rozumiem co znaczy "nie ryje bani".

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' program dietetyczny Ananas1_3a