  • 1. Data: 2014-01-23 13:11:06
    Temat: jaka tv z satelity? kilka pytań
    Od: "Zabist" <b...@w...pl>

    Od 2 lat nie mam żadnej TV i nie czuję się gorszy od innych :-)
    Niemniej jednak czasem brakuje mi dobrego dokumentu a dziewczynie kobiecych
    kanałów.
    U znajomych czasem oglądamy Planete, Kuchnia.tv, domo plus, travel jakiś
    tam, tvn style ...
    Zastanawiam się w tej chwili nad NC+ ale może na Cyfrowy Polsat są podobne
    kanały, które mogłyby zastąpić Planete (np. bbc knowledge) albo tvn style
    (jakiś odpowiednik)?
    Czy są teraz jakieś promocje? W sklepie rtv widziałem info, ze kupując nc+
    montaż i antena gratis?
    A może nie warto brać nc+ tylko cyfrowy? Są jakieś alternatywy?

  • 2. Data: 2014-01-23 13:25:00
    Temat: Re: jaka tv z satelity? kilka pytań
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 23.01.2014 13:11, Zabist pisze:
    > Od 2 lat nie mam żadnej TV i nie czuję się gorszy od innych :-)
    witaj w klubie
> [...]
    > Zastanawiam się w tej chwili nad NC+ ale może na Cyfrowy Polsat są
    > podobne kanały, które mogłyby zastąpić Planete (np. bbc knowledge) albo
    netvi.pl
    > Czy są teraz jakieś promocje? W sklepie rtv widziałem info, ze kupując
    > nc+ montaż i antena gratis?
    > A może nie warto brać nc+ tylko cyfrowy? Są jakieś alternatywy?
    jeszcze troszkę, i bańka pęknie. będzie tv w necie.

    ToMasz

  • 3. Data: 2014-01-23 14:15:43
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2014-01-23 13:25, ToMasz pisze:

    > jeszcze troszkę, i bańka pęknie. będzie tv w necie.

    i bardzo dobrze, może w końcu będzie można wykupić tylko te kanały,
    które nas interesują.

  • 4. Data: 2014-01-23 14:37:28
    Od: z <...@...pl>

    > witaj w klubie

    Na chwilę obecną kilka podstawowych kanałów w HD + jakaś barachła
    odbieram z TNK SmartHD (15-20 zł/mies.) + reszta z netu o jakiej porze
    chcesz i już w nie najgorszej jakości.
    Za 200-300 zł kupujesz tuner jaki chcesz (np. jakieś combo z dvb-t na
    pokładzie) nagrywasz co chcesz i na jakim dysku chcesz.

    PS. Znajomy właśnie powiedział CPolsatowi bajbaj i zostaje przy
    naziemnej + net.

  • 5. Data: 2014-01-23 15:16:04
    Od: "Zabist" <b...@w...pl>

    > Za 200-300 zł kupujesz tuner jaki chcesz (np. jakieś combo z dvb-t na
    > pokładzie) nagrywasz co chcesz i na jakim dysku chcesz.

    no ale w tnk chyba nie ma planete, domo, kuchnia tv? A moze sie myle?
    gdzie masz w internecie kanaly w hd? jakie to kanaly?

    ps. Kiedys to byly promocje. Np. znajomy kupil N i dostal chyba TV 32 cale
    gratis.

  • 6. Data: 2014-01-23 16:16:18
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2014-01-23 15:16, Zabist donosi, że:
    > no ale w tnk chyba nie ma planete, domo, kuchnia tv? A moze sie myle?
    Jest w SmartHD - Pakiet Multi+
    http://smarthd.pl/

  • 7. Data: 2014-01-23 17:57:21
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 23.01.2014 14:15, pawell32 pisze:

    > i bardzo dobrze, może w końcu będzie można wykupić tylko te kanały,
    > które nas interesują.

    Ty się znasz na telewizjach, czy poza netvi.pl, (i iplą) można wykupić
    dostęp do jakichkolwiek kanałów które są nadawane online w necie?

    ToMasz

  • 8. Data: 2014-01-23 19:23:39
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-23 17:57, ToMasz pisze:

    > Ty się znasz na telewizjach, czy poza netvi.pl, (i iplą) można wykupić
    > dostęp do jakichkolwiek kanałów które są nadawane online w necie?

    W orange dla klientów.
    Jest weeb.tv
    ale po co płacić jak jest tyle darmowych.
    np. http://www.radio81.pl/tv-online/

  • 9. Data: 2014-01-24 10:15:34
    Od: "Zabist" <b...@w...pl>

    > np. http://www.radio81.pl/tv-online/

    jakas lipa. Wszedłem na HBO, odliczyło 10 sek., a potem komiunikat "time
    expired".

  • 10. Data: 2014-01-24 10:37:40
    Od: "Zabist" <b...@w...pl>

    \> http://smarthd.pl/

    jak to wygląda sumarycznie? TV + jakis dekoder z nagrywarką. 12 mies.
    interesują mnie tylko pakiet Multi+.
    Płatność idzie to nc+ czy do tej firmy? To jakiś legal pakiet czy jakieś
    kombinacje?