  • 1. Data: 2014-01-18 17:21:21
    Temat: TVP a Sport dla garstki 'oglądalności'
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Czy przy okazji porządków na multipleksach cyfrowych (DVB-T) niemożna by
    przenieść RELACJI SPORTOWYCH do TVP Info - ich oglądalność jest poniżej 20%.
    To zapewni normalnym ludziom oglądanie audycji zgodnie z typowym
    harmonogramem programowym.

  • 2. Data: 2014-01-18 18:02:21
    Temat: Re: TVP a Sport dla garstki 'oglądalności'
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-18 17:21, sat_diver pisze:
    > To zapewni normalnym ludziom oglądanie audycji zgodnie z typowym
    > harmonogramem programowym.

    Co to znaczy "typowy harmonogram programowy" w dobie PVR i wszelkiego
    rodzaju możliwościach nagrywania.
    W sumie to sport w tv mi najmniej chyba już przeszkadza.
    Najgorsze są te niemiłosiernie długie seriale z reklamami.
    Dlaczego UE nie wydała jeszcze dyrektywy nakazującej nadawcy podawanie
    dokładnie co do sekundy czasu nadawania audycji oczywiście z
    wyszczególnianiem reklam.
    To było by coś :-)

  • 3. Data: 2014-01-18 18:21:08
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2014-01-18 18:02, z donosi, że:
    > Co to znaczy "typowy harmonogram programowy" w dobie PVR i wszelkiego
    > rodzaju możliwościach nagrywania.
    Tak, to odnieś to do np. Teleexpressu - korzystam z PVR o kilku lat -
    niestety przez SPORT (w sumie bez znaczenia na kontent) jest o różnych
    porach...
    i jak się a PVR zaprogramowany na 17.00 - 17.15?

  • 4. Data: 2014-01-18 18:38:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sat_diver" <s...@s...info> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Czy przy okazji porządków na multipleksach cyfrowych (DVB-T) niemożna by
    > przenieść RELACJI SPORTOWYCH do TVP Info - ich oglądalność jest poniżej
    > 20%.

    A jakie to relacje masz na myśli, względnie jakim super ważnym programom z
    większą oglądalnością w TVP one przeszkadzają?

  • 5. Data: 2014-01-18 18:39:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sat_diver" <s...@s...info> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Nastał dzień 2014-01-18 18:02, z donosi, że:
    > Tak, to odnieś to do np. Teleexpressu - korzystam z PVR o kilku lat

    A co jest takiego w Teleexpresie, czego nie byłoby w każdym serwisie na
    rzeczonym TVP Info, co pół godziny?

  • 6. Data: 2014-01-18 18:59:50
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2014-01-18 18:39, Cavallino donosi, że:
    > A co jest takiego w Teleexpresie, czego nie byłoby w każdym serwisie na
    > rzeczonym TVP Info, co pół godziny?
    TEX podałem TYLKO jako przykład

  • 7. Data: 2014-01-18 19:02:08
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2014-01-18 18:38, Cavallino donosi, że:
    > A jakie to relacje masz na myśli, względnie jakim super ważnym programom
    > z większą oglądalnością w TVP one przeszkadzają?
    JAKIEKOLWIEK: sport, parlament, muzyka - wiem, że Polandia tego nie
    zrozumie, w cywilizowanych stacjach typu BBC jest to nie do pomyślenia.
    Chodzi zasadę o 17.00 jest Teleexpress - in spite of everything :D

  • 8. Data: 2014-01-18 19:17:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sat_diver" <s...@s...info> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Nastał dzień 2014-01-18 18:39, Cavallino donosi, że:

    >Chodzi zasadę o 17.00 jest Teleexpress - in spite of everything :D

    Równie dobrze może być o 18, albo 18:30, albo 16.
    Żadna strata kiedy się tą sieczkę obejrzy.

    W TVP NIE MA żadnych programów, które byłyby bardziej sensowne od relacji
    sportowych na żywo, więc wszystko inne można przesunąć bez strat na DOWOLNĄ
    godzinę.

    > TEX podałem TYLKO jako przykład

    Nietrafiony.

  • 9. Data: 2014-01-18 20:01:46
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2014-01-18 19:17, Cavallino donosi, że:
    Kolega nadal nie pojął sensu pierwszego posta, choć w Polandii to nie
    dziwne:
    Audycja x: 16.00
    Audycja y: 17.00
    Audycja z: 18.00
    nieważne co, ale o tej samej porze, nie ma znaczenia czy śpiewają,
    tańczą, skaczą czy kopią - kogo to obchodzi?
    Szczególnie jak media publiczne mają kilka kanałów w DVB-T
    Jakoś w cywilizowanych krajach media publiczne nie mają z tym problemu,
    ale nasz kraj to nadal z dala od cywilizacji (Bliski Wschód?)

  • 10. Data: 2014-01-18 21:56:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sat_diver" <s...@s...info> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Nastał dzień 2014-01-18 19:17, Cavallino donosi, że:
    > Kolega nadal nie pojął sensu pierwszego posta,

    To Ty nie pojąłeś, że godzina nadawania Teleexpresu to nie jest ŻADNA
    wartość wymagająca ochrony.

    choć w Polandii to nie
> [...]
    > Audycja z: 18.00
    > nieważne co, ale o tej samej porze, nie ma znaczenia czy śpiewają, tańczą,

    Może tych, co to oglądają i nie mają wyboru?
    Dla wielbicieli wiadomości TVP Info leci cała dobę prawie, wystarczy zmienić
    kanał i po kłopocie.