  • 1. Data: 2014-01-23 00:00:28
    Temat: Re: Obraz HD TVN-u a TVP1/TVP2
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-01-20 23:03, xxx pisze:
    > Nie wiem jak oceniacie jakość obrazu HD z dekodera N-ki na kanałach TVN,
    > TVP1 i TVP2.
    > Na TVNie można prawie policzyć włosy prezentera, na TVP1 już tylko
    > ewentualne piegi, a na TVP2 to ni to HD ni SD z naciągniętą pończochą na
    > kamerę. Czy to skutek innej technologii w TVP czy gorszego pasma TVP na
    > N-ce?

    zgaduje ze TVP oszczedza i daje zrodło z przeplotem. A 720p>1080i

    --
    @foe_pl

  • 2. Data: 2014-01-23 08:01:42
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-01-23 00:00, *the_foe* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > zgaduje ze TVP oszczedza i daje zrodło z przeplotem. A 720p>1080i

    A ja zgaduję, że raczej z oszczędności nie wymienili kamer i wiele
    programów, w tym Wiadomości, nadają z kamer SD. Czasem jak się zapędzę z
    pilotem na jakąś telenowelę :) to jakość jest dobra.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 3. Data: 2014-01-26 16:18:30
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-01-23 08:01, Mirek Ptak pisze:
    > Czasem jak się zapędzę z pilotem na jakąś telenowelę :) to jakość jest
    > dobra.

    najlepsza jakosc to niektóre reklamy, zyleta ze oczy bolą ;)

    --
    @foe_pl