  • 1. Data: 2014-01-23 20:00:02
    Temat: TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    "Wprowadzenie opłaty audiowizualnej w wysokości 10 zł i wyłączenie
    reklam oznacza ograniczenie Telewizji Polskiej o dwie trzecie - uważa
    prezes TVP Juliusz Braun. Według niego telewizja publiczna bez reklam
    się nie utrzyma."

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

    no dobra, jestem sklonny placic trzydziesci zlotych, ale ma nie byc
    reklam i polowa durnych odmozdzaczy ma zniknac

    znajac zycie wzieliby trzy dyszki i reklamy puszczali dalej

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 2. Data: 2014-01-23 20:19:51
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-23 20:00, hikikomorisan pisze:
    > no dobra, jestem sklonny placic trzydziesci zlotych, ale ma nie byc
    > reklam i polowa durnych odmozdzaczy ma zniknac

    Powiedzmy że jest to w jakimś stopniu prawda.
    Trzeba w sposób ewolucyjny zmniejszać ilość reklam we wszystkich mediach
    (mniej i może droższe) To co się wyprawia jest już nie do wytrzymania
    Nie może być tak że Głównym przekazem szmatławej stacji jest pokazywanie
    reklam przerywanych co jakiś czas programem.
    Niech sobie w taki sposób nadają w necie czy z satelity bez koncesji co
    sobie chcą.
    Tutaj organy państwa mają swoje wielkie 3 grosze do powiedzenia a my
    jako obywatele państwa nie chcemy tyle reklam. Za to chcemy płacić
    uczciwie za wybrane przez siebie interesujące nas kanały. (nie paczki-
    kanały)

  • 3. Data: 2014-01-23 20:55:34
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Nie powinno być abonamentu,
    reklamy powinny być dla rozrywki , a nie w celu utszymania TVP.
    TVP powinna być utszymywana z podatku, jako dobro narodowe.
    W jakiejś ustawie powinno być zapisane, że taki a taki procent podatku ma
    iść na TVP, i koniec.
    Kilka godzin rocznie zyska każdy płacący abonament (nie będzie o tym myślał,
    wypełniał, stał w kolejce).

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' program dietetyczny Ananas1_3a

  • 4. Data: 2014-01-23 21:06:14
    Od: "Noel" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > iść na TVP, i koniec.
    > Kilka godzin rocznie zyska każdy płacący abonament (nie będzie o tym myślał,

    I w ogóle nie powinno być wojen, ludzie powinni się kochać, mieć dużo pieniążków...

    Zapisz się na jakieś wybory miss, te tak gadają....

    --
    Tomek "Noel" B.

  • 5. Data: 2014-01-23 21:09:14
    Od: Angus <a...@w...pl>

    Dnia Thu, 23 Jan 2014 20:55:34 +0100, Stokrotka napisał(a):

> [...]
    > iść na TVP, i koniec.
    > Kilka godzin rocznie zyska każdy płacący abonament (nie będzie o tym myślał,

    Chcesz płacić kupę kasy z nieróbstwo i tendencyjność redaktorów? Masę
    pieniędzy za ich pokazanie się na antenie na 5 minut? Ogromne pieniądze za
    działalność firm "przydupasów" prezesa?
    Nigdy nic nie czytałaś jak działa polska telewizja publiczna?
    Po moim trupie jak dziadom cokolwiek zapłacę! Wolę nie oglądać sterowanych
    programików i reklam między nimi. Konstytucja mówi coś o tym, że mam płacić
    za coś czego nie oglądam?

    a...@w...pl

  • 6. Data: 2014-01-23 22:58:22
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    z <...@...pl> napisał(a)
    >[...]
    > Tutaj organy państwa mają swoje wielkie 3 grosze do powiedzenia a my
    > jako obywatele państwa nie chcemy tyle reklam. [...]

    Myślę, że popełniasz błąd rozciągając swoje poglady na wszystkich, jak to
    nazywasz, obywateli. Moim zdaniem jest mnóstwo ludzi, którzy oglądają
    reklamy z własnej woli. Dowód na to jest bazrdzo prosty. Jakby nie
    chcieli, to by nie ogladali:),a reklamy by znikneły samoczynnie. A
    jednak firmy "palą" miliony złotych na telewizyjne spoty i jakoś na tym
    nie tracą.

    Dodatkowo reklamy stały sie elementem (pop)kultury. O nich
    się mówi, pisze, wiele sloganów zadomowiło się w już w języku. Ja nie
    ogladam telewizji i dosyc często zdaża się, że nie wiem o czym
    rozmawiaja znajomi i okazuje się, że ma to związak z jakimś nowym spotem
    reklamowym.

    I ostatnia myśl. Znam ludzi, którzy nie pozwalają zainstalować AdBlock w
    przegladarce, czytają ulotki supermarketów, słuchaja z uwagą
    telemarketerów itp. Oni chcą reklam.

    I trochę podobnie jest z tym płaceniem za kanały/paczki. jakby był na to
    rynek, to byłyby oferty. Bo niby wszyscy chca płacic, tylko za to co
    oglądają, ala jak przchodzi do wybierania, to wybierają "150 kanałów w
    tym 30HD".

    --
    Tomek

  • 7. Data: 2014-01-23 23:08:53
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 23.01.2014 22:58, Tomek Kańka wrote:

> [...]
    > ogladam telewizji i dosyc często zdaża się, że nie wiem o czym
    > rozmawiaja zchnajomi i okazuje się, że ma to związak z jakimś nowym spotem

    elementem popkultury i dyskusji wsrod znajomych niekoniecznie musza byc
    z teksty reklam proszków do prania.

    Czy nie lepiej gdyby zdomowily sie teksty z filmow, jak kiedys mis,
    rejs, programow rozrywkowych na poziomie /lepszych niz "Sorry, taki mamy
    klimat"/ dyskusji, debat publicystow /mozna prowadzic z humorem/ czy tez
    ciekawych programow rozrywkowych.

    > I ostatnia myśl. Znam ludzi, którzy nie pozwalają zainstalować AdBlock w
    > przegladarce, czytają ulotki supermarketów, słuchaja z uwagą
    > telemarketerów itp. Oni chcą reklam.

    ....zawsze moga przelaczyc sie na komercyjny TVN czy inna stacje.

    Wiec nikt im nie zabroni ogladania reklam.

    W chwili obecnej ja np. nie chce reklam i nie bardzo sie gdzie mam
    przelaczyc.

    A za ogladanie reklam nie chce placic.

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

  • 8. Data: 2014-01-23 23:19:05
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    hikikomorisan <h...@a...pl> napisał(a)

> [...]
    > rejs, programow rozrywkowych na poziomie /lepszych niz "Sorry, taki mamy
    > klimat"/ dyskusji, debat publicystow /mozna prowadzic z humorem/ czy tez

    Ale ja nie pisałem, co jest lepiej, tylko jak jest. Oczywiście, mogę
    zmienić znajomych, ale to fajni ludzie:). Zresztą co złego w powiezeniu
    "Tak, to tylko w Erze", czy "Prawie jak..." (w oryginale Żywiec).

    I nie zaczynajmy dyskusji, czy TV jest głupia, bo tego oczekują
    widzowie, czy odwrotnie:).

    >[...]
    > W chwili obecnej ja np. nie chce reklam i nie bardzo sie gdzie mam
    > przelaczyc.
    >
    > A za ogladanie reklam nie chce placic.

    Zrób to co ja. Wyłącz telewizor:). Jak będzie nas więcej, to zmniejszą
    się budżety na reklamy TV i przeniosą do
    Internetu/radia/outdooru/whereever. Ci co będą oglądac będą szczęśliwsi.

  • 9. Data: 2014-01-23 23:35:19
    Od: "Nemo" <C...@N...us>

    Użytkownik "Angus" <a...@w...pl> napisał

    O, Stokrotka pisze z sensem!

    > Chcesz płacić kupę kasy z nieróbstwo i tendencyjność redaktorów?

    Bardzo podobnie wygląda sytuacja z licznymi instytucjami państwowymi.
    Od Sejmu zaczynając.
    Poza tym jakość funkcjonowania instytucji to osobna sprawa (i
    oczywiście należy także nią się zająć), w tej chwili mowa tylko o
    finansowaniu.

    > Konstytucja mówi coś o tym, że mam płacić za coś czego nie oglądam?

    Płacisz za muzea, operetki, skanseny do których nie chodzisz, za
    konsulaty w krajach których nigdy nie odwiedzisz, za policję,
    pogotowie i straż, których pomocy obyś nigdy nie potrzebował i jeszcze
    za dziesiątki czy setki instytucji i rzeczy z których nie korzystasz a
    które w państwie są i (przeważnie) być muszą. Na żadną z tych spraw
    nie ma osobnego podatku, wszystko jest finansowane z budżetu. I tylko
    telewizja i radio ma mieć swój zupełnie odrębny podatek. WTF?

  • 10. Data: 2014-01-23 23:44:35
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-23 22:58, Tomek Kańka pisze:
> [...]
    > chcieli, to by nie ogladali:),a reklamy by znikneły samoczynnie. A
    > jednak firmy "palą" miliony złotych na telewizyjne spoty i jakoś na tym

    Myślę że Twoje rozumowanie jest błędne.
    Oglądają bo nie chce im się pilota wziąć do ręki, żeby nie utracić wątku
    nie zmieniają kanału, idą na siusiu czy po kanapkę :-)
    Ja np. :-) Przychodzę z pracy i włączam tv :-) idę zrobić żarcie...
    Jak już się ogarnę to pilot w rękę i przewijjjaaammm reklamy i oglądam
    to co mnie zainteresowało.
    Jestem wyjątkiem?

    Wiem że marketingowcy będą nakręcać rynek bo to dla nich korzystne i
    udowadniać że reklama działa.
    Tylko czy działanie reklamy oparte na masowym bezsensownym łojeniem
    widza w kółko tym samym to droga do sukcesu i dobrobytu społeczeństwa???
    Moim zdaniem to już jest debilizm a nie inteligentna reklama
    zachęcająca, zaciekawiająca...

> [...]
    > ogladam telewizji i dosyc często zdaża się, że nie wiem o czym
    > rozmawiaja znajomi i okazuje się, że ma to związak z jakimś nowym spotem

    To są wyjątki potwierdzające regułę
    Albo - Miliony much? :-)

    > I ostatnia myśl. Znam ludzi, którzy nie pozwalają zainstalować AdBlock w
    > przegladarce, czytają ulotki supermarketów, słuchaja z uwagą
    > telemarketerów itp. Oni chcą reklam.

    Skąd ty mieszkasz? :-)
    Też znam ale to tak jakby robić dobrze menelom bo jest popyt na wino
    marki wino. :-)
    Taki ma być kierunek świetlanej przyszłości?

> [...]
    > rynek, to byłyby oferty. Bo niby wszyscy chca płacic, tylko za to co
    > oglądają, ala jak przchodzi do wybierania, to wybierają "150 kanałów w

    Nie ma wyboru. Jest dyktat. Ale to już nie długo.
    Dlatego ja wybrałem kilkanaście za 15zł z czego potrzebowałem 7.
    Nie stać mnie na 100 kanałów których nie będę oglądał :-)