eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaTVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklamRe: TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.c
    om!feeder01.blueworldhosting.com!peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-
    media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.co
    m!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrad
    a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.rec.telewizja
    References: <lbrorc$rq4$1@node1.news.atman.pl>
    <52e16b57$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
    <52e173bf$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
    <52e1a7f0$0$58185$c3e8da3$c8fb9443@news.astraweb.com>
    Subject: Re: TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam
    Date: Fri, 24 Jan 2014 11:47:01 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Lines: 34
    Message-ID: <52e244ae$0$2379$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: apn-95-40-138-184.dynamic.gprs.plus.pl
    X-Trace: 1390560433 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2379 95.40.138.184:1252
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2541
    X-Received-Body-CRC: 1556556974
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.pregierz:2097338 pl.rec.telewizja:276874
    [ ukryj nagłówki ]


    >> Nie powinno być abonamentu,
    >> reklamy powinny być dla rozrywki , .....

    > Naprawdę potrzebujesz leczenia i to na oddziale zamkniętym. "Reklamy dla
    > rozrywki".
    Oczywiście, że tak.
    1.Istnieją reklamy uczące, informujące, pokazujące całkiem nowy nieznany
    produkt. Tak było np . z wyłącznikiem światła na pilota telewizyjnego jakieś
    15 lat temu.
    2. Istnieją reklamy społeczne, o tym nie będę pisać , bo to polityka.

    3. Isynieją wreszcie reklamy typowe, promujące jakiś produkt.
    Te reklamy mogą być
    -okropne (kipiące agresją, oparte o zasadę, byle zapamiętał, czym więcj
    szoku, tym lepiej zapamięta);
    -prezentujące produkt (typowe dla wizira - popatsz jak dobże wyprał);
    -reklamy rozrywkowe, będące faktycznie sceną z filmu , zwykle pogodną , nie
    koniecznie związaną tematycznie z produktem (np - małe szyby?
    Szybki; -ulubiony film? Szybcy i wściekli
    -. Samogłoska);
    Te ostatnie są najlepsze i są to reklamy "dla rozrywki".


    > Trzeba być albo skończonym debilem, osobą niedorozwinięta umysłowo albo
    > tobą, żeby w ogóle wpaść na taka koncepcję

    NIe masz pojęcia o rynku reklamowym.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' program dietetyczny Ananas1_3a
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii) Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
    ktury ludzie ociężali umysłowo, nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: