  • Date: Tue, 02 Feb 2010 13:37:43 +0100
    From: pawell32 <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: TVP Historia - dla kogo nadajš?

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > przecie to robię, w przeciwieństwie do ciebie.

    to widać. patrz niżej

    > No właśnie. I wg sprzedawcy nie ma konwertera typy Twin (skoro nie
    > lubisz bliźniak) będącego jednocześnie monoblockiem.

    a to co?
    http://www.allegro.pl/item893270785_konwerter_monobl
    ock_twin_blueline_najtanszy_8571.html

    > Aha, czyli do jednego talerza miałbym zamontować osobny uchwyt z osobnym
    > twinem.

    po co twin? potrzebujesz wy na drugi tuner?

    Słabo widzę, żebym sam takiego pajączka wygenerował i jeszcze
    > ustawił właściwie wszystko na satelitę.

    dlatego lepiej monoblocka.
    jeżeli masz typową czaszę od operatora (plastik) to zez jest ciężko
    zamontować, jak w dodatku to tylko 60 cm to monoblock też bez dobrego
    ustawienia anteny nie będzie prawidłowo odbierał, ale zawołasz kogoś z
    miernikiem to Ci ustawi

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion