  • Data: 2010-02-02 12:31:06
    Temat: Re: TVP Historia - dla kogo nadajš?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-02 13:15, pawell32 pisze:
    > zacznij czytać ze zrozumieniem

    przecie to robię, w przeciwieństwie do ciebie.

    > bzdur nagadał.
    > Konwertera typu Twin (jak nazywasz bliźniak) - podwójny,
    > czyli dwa konwertery w jednej obudowie. stosuje się go na dwa odbiorniki
    > lub np do dekoderów z podwójna głowicą.
    > Tobie potrzeba monoblock - czyli dwa w jednej obudowie z przełącznikiem
    > diseqc. konwertery są ustawione do odbioru na różnych kątach - np. jeden
    > na hb drugi na astre.

    No właśnie. I wg sprzedawcy nie ma konwertera typy Twin (skoro nie
    lubisz bliźniak) będącego jednocześnie monoblockiem.

    > zez - to osobno uchwyt, drugi konwerter i osobno przełącznik - zaleta,
    > niezależne ustawienie dwóch konwerterów.

    Aha, czyli do jednego talerza miałbym zamontować osobny uchwyt z osobnym
    twinem. Słabo widzę, żebym sam takiego pajączka wygenerował i jeszcze
    ustawił właściwie wszystko na satelitę.

    > dlaczego, różnica tylko w ilości wyjść

    No w sumie tak, ale nie wiem czy obroty mi wyjdą tak łatwo :D Zobaczymy
    jak się ociepli.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek