  • Data: 2010-02-02 21:10:34
    Temat: Re: TVP Historia - dla kogo nadajš?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-02 18:58, LEHKO pisze:
    > Kup sobie poprostu monoblocka czyli bedzie odbieral HB i Astre, ewentualnie
    > monoblocka TWIN'a jeżeli chcesz odbierac astre oraz HT na 2 dekoderach, bądz
    > jednym z podwójną głowica. Osobiście u rodziców zamontowałem monoblocka
    > single na antenie 60 N i wszystko smiga nawet jak sa deszcze, sniegi itd
    > jakość sygnalu HB cos okolo 60 z astry ok 30.

    Tylko jak to się ustawia? Bo tu montowałem na czuja. Antenę ustawiłem
    mniej więcej na kąt 31, konwerter przekręcony w bok i tak długo kręciłem
    anteną na boki, aż się pojawił pasek na dekoderze. Tylko jak przełączę
    przecież dekoder na innego satelitę, to wtedy znów stracę synchronizację
    z pierwszym. Takie ustawienie, żeby łapało oba pewnie dość trudne jest :(

    --
    Przemysław Adam Śmiejek